FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Idag ploppande 2 st mail in med samma ämnesrad, ingen konstigt med det tills man öppnade mailen. Är det någon som känner till dessa herrar och företaget dom representerar?
#Mail 1#
Hej, Mitt namn är Peter Karlsson och jag skulle vilja berätta hur din xxxxxxx.se kan ranka ännu bättre än den gör idag på Google. Jag jobbar för SEOSITE med sökmotoroptimering. Under ett jobb för en av mina klienter fann jag din emailadress. Jag bestämde mig att kontakta dig så fort jag kunde. Om du är intresserad skickar jag dig gärna mer information och all detaljer som behövs för att öka din sidas auktoritet på sökmotorerna. MVH Peter Karlsson websidahjalp.com #Mail 2# Hej, Mitt namn är Johan Svensson och jag skulle vilja berätta hur din xxxxxxx.se kan ranka ännu bättre än den gör idag på Google. Jag jobbar för SEOSITE med sökmotoroptimering. Under ett jobb för en av mina klienter fann jag din emailadress. Jag bestämde mig att kontakta dig så fort jag kunde. Om du är intresserad skickar jag dig gärna mer information och all detaljer som behövs för att öka din sidas auktoritet på sökmotorerna. MVH Johan Svensson web-optimering.com |
||
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|