FAQ |
Kalender |
![]() |
#81 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Håll er till topic och sluta provocera varandra till personangrepp... Diskutera WN och inte enstaka medlemmar...
|
|||
![]() |
![]() |
#82 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Hur går utvecklingen av nya wn?
|
||
![]() |
![]() |
#83 | ||
|
|||
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
#84 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Vad är "nya wn" förutom att det är en ny forummjukvara?
Alltså, vad är det vi väntar på? ![]() |
||
![]() |
![]() |
#85 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
#86 | |||
|
||||
Administratör
|
Citat:
Samma saker är sedan tidigare kvar att göra: * Lite upplägg på startsidan * Baka in ett annonsystem * Portera över alla medlemmar och trådar Sedan är det klart.
![]() |
#87 | ||
|
|||
|
Alex > Men det är ett jädra tjat om denna nya version hos er alla så fort det är något negativt, ni gör oss sugna som fan på det, eftersom allt skall bli bättre.
Men sedan kan ni inte prioritera det hela. Semester? Då har du tid att göra det sista, eftersom WN är något du gör på fritiden, du har fritid nu. |
||
![]() |
![]() |
#88 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Jag undrar också hur det tänks. Jag kan inte göra det under de 48 veckorna under året jag jobbar, för då är jag upptagen med jobbet. Jag kan inte heller göra det under de ~4 veckor jag har semester eftersom att jag är ledig då.
Hurra! |
||
![]() |
![]() |
#89 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Det skulle ju faktiskt gå att höra med någon/några medlemmar som _har_tid_ och _vill_ och _kan_ om dem skulle kunna tänka sej att göra klart den nya versionen?
|
|||
![]() |
![]() |
#90 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Det var bättre förr, radera alla inlägg efter 2005 och ställ om datumet till -95.
|
||
![]() |
Stängt ämne |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|