FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Adtraction är ju grymma, kolla mina stats:
Provision 2015-11-21 -- 2015-12-20 Visningar 1859 Klick 656 Sale 1 Lead 0 Provision 4,13 SEK |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Flitig postare
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Nykomling
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Adtractions spårning är det inget fel på och många av oss som jobbar heltid med Affiliate fördrar Adtraction framför många nätverk då dom är det nätverket som verkligen håller högsta klass i spårning och kundkontakt etc. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
Den där statistiken ser ju märklig ut, men det kan ju finnas många förklaringar. Är du säker på att det är verkliga besökare och inte bottar som har klickat? På en del av mina trackers hos olika affiliateprogram så registreras massor av klick av olika bottar.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Nykomling
|
Har bara positivt att säga om Adtraction! Superbra support med snabba och personliga svar till skillnad från andra affialitenätverk.
Det fungerar toppen och härifrån har jag några av mina största inkomstkällor. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag provade att registrera mig på adtraction och bads om att lägga till en kanal och webbplats. Jag frå då detta svar "Domänen finns redan. Om du har en webbplats utan egen domän, ange att din kanal
inte är en webbplats eller blogg och skriv bloggens adress i fältet "Beskrivning" i stället." Fungerar den här webplatsen eller vad i hela världen är det frågan om. Är det meningen jag skall köpa en ny domän på deras webbplats för att få ut någonting av detta? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Kontakta support så löser de nog problematiken för dig ska du se. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Medlem
|
Förmodligen ett konto jag satte upp för många år sedan. Vad jag minns övergav jag dem då på grund av att de inte hade några annonsörer eller på grund av att jag inte tyckte om gränssnittet. Jag fick i alla fall ordning på det. Får se vad som händer nästa vecka.
Tycker det var imponerande med så snabbt svar från supporten som jag fick här. Jag ger det pluspoäng. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|