FAQ |
Kalender |
![]() |
#71 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
#72 | ||
|
|||
|
Citat:
Auktionsgrejen tror jag mindre på, så stor är inte marknaden och de flesta grejer går för småsummor. Men några tior för en radannons och någon eller några tusenlappar för en jobbannons känns väl inom räckhåll. Journalistik är dyrt och svåradministrerad, säger jag som gammal murvel, finns folk som vill gräva och skriva, däribland jag, men det hinns inte med, så jag avstår redan där innan nån hinner fråga mig. Guider tror jag mer på, finns nog en hel del därute som redan driver omkring, så det handlar mer om att samla ihop det. Roligt i alla fall att det tänks på en utveckling! Det viktigaste är i alla fall den levande debatten, och den tycker jag finns i hög grad och det är allas vår uppgift att hålla den levande och på en hög nivå! |
||
![]() |
![]() |
#73 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Har svårt att tro att någon betalar någon tusenlapp för en jobbannons....vill bara berätta om mina erfarenheter.
Jag har provat fyra gånger och det har inte varit någon superhög kvalité på svaren. Jag har sökt designers alla gångerna Första gången hittade jag en duktig kille som tyvärr har tidsbrist, och därför måste jag hitta fler Andra gången fick jag bara hej kom och hjälp mig svar. Tredje gången fick jag napp av en kille som verkade duktig och seriös men som blåste mig på pengar och aldrig gjorde ens hälften av jobbet, vi kom överens om hälften innan och hälften senare, behöver jag säga att han sedan försvann från jordens yta när han fått hälften... Senaste gången var jag väldigt seriös och tog till och med in offerter, men ärligt talat så hade jag nog fått bättre svar om jag googlat lite och kontaktat företag. Hittade dock två som jag valde att samarbeta med varav den ena inte visade sig ha tid för uppdraget när vi väl påbörjat det, och den andra provar jag just nu. Nu kanske webbdesigner är supersvåra att hitta, och att det är bättre i andra kategorier, jag vet inte. Men jag skulle aldrig betala den summan för att leta folk här, därtill är kvalitén lite för låg för mig just nu. |
|||
![]() |
![]() |
#74 | ||
|
|||
|
Alla jobbannonser kanske inte är värda tusenlappar, men folk pyntar gladeliget tusentals kronor för en annons som den här i en tidning. Sen om man får fler och bättre svar här än om man kör den i idg eller metro är en annan fråga.
|
||
![]() |
![]() |
#75 | |||
|
||||
Administratör
|
Citat:
Sedan är det kanske mer tillsvidare-anställningar som vi så fall kommer fokusera på att hitta en lösning på. Vi har fått många sådana förfrågningar från Arbetsförmedlingar och liknande genom åren. Dock har vi inte känt att vi kunnat erbjuda den exponering som önskats. En forumtråd i all ära men vissa (läs många) vill kanske inte söka sin chefsutvecklare så. Citat:
![]() |
#76 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
#77 | ||
|
|||
|
Thomas > Bra att du äntligen börjar synas här igen. Kanske inte är så kul att skriva o medverka i det hela när det känns som om man trampar på samma ställe.
Ett antal i både Admin & Moderator gruppen verkar inte existera längre. Johnny har inte varit aktiv sedan början på 2008, Mats i December 2008, Jens i mitten på 2008. Värre resultat är det i Moderator gruppen. Är det inte dags att rensa upp där och ta in friskt blod? Iaf någon som vågar visa sig och som verkligen kan ta tag i saker här. Ta ett exempel från verkligenheten, vem f*n hittar på bus om man ser att snuten är ute o snurrar? Större chans att göra det när man vet att dom inte är det... Vi vet alla att Google älskar att snurra runt i trådarna här på WN, och det tar oftast inte många minuter från det att man skrivit något tills att det syns i resultaten, mer aktiva moderatorer så riskerar man inte att skit skrivs som påverkar... |
||
![]() |
![]() |
#78 | ||
|
|||
Medlem
|
Ja jag tycker också att det börjar suga rejält om denna sida WN. Får väl se om man blir bannad nu? Har ju köpt 2st script vid 2st olika tillfällen och den första gången så gick det åt skogen dvs företaget som sålde scriptet skickade ett som ej fungerade och ville ha mera betalt för att slutföra detta. Sedan köper jag ett script nyligen med domän och scriptet fick jag men ej domänen och när man försöker få gehör så blir man förlöjligad av andra medlemmar. Var är då moderatorerna? Ingen aning. Vill ju ha rensat och sparka ut en kille som bluffar. Men detta tycks ha blivit en lekplats för småungar som vill tjäna en snabb hacka på köp och sälj.
|
||
![]() |
![]() |
#79 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Tommi, det är inte wns ansvar att du kollar upp de du handlar med. Du själv står som ansvarig för de konktakter du knyter på wn, och de köp/försäljningar du gör.
Du måste helt enkelt kolla upp de köp du gör bättre. |
|||
![]() |
![]() |
#80 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Som någon redan påpekat, WN har inget som helst ansvar för de affärer du väljer att göra med andra medlemmar. Det ansvaret ligger helt på dig själv. Självklart kan du påpeka detta för admins men då det är sommar och semester så kan det givetvis dröja lite innan något händer.
Nya WN kommer ju nästan att vara gammalt när det väl dyker upp =)
Stängt ämne |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|