FAQ |
Kalender |
![]() |
#71 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
WN's webbhotellsguide kanske?
/Martin |
||
![]() |
![]() |
#72 | ||
|
|||
Supermoderator
|
idwms - jag tror inte man måste anstränga sig för att hitta alternativ... Frågan är om du är så låst vid ett lågt pris att du inte kan se på alternativen? I mina ögon måste ett webotell i alla lägen vara värt mer än medioker helkväll på krogen, allt därunder är larvigt och resultatet oftast likaså.
Vad gäller liknande prestanda... Tja, det klarar ALLA webhotell med råge, verkar inte finnas många som ligger nere så mycket som Proinet, så det är väl bara att börja välja, t.ex. i WN's webhotellsguide, som nämndes av Nomicon.
![]() |
#73 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
meh mina sidor hos proinet försvann just... nån som kommer åt sina sidor där?
|
|||
![]() |
![]() |
#74 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Ja, som sagt...
![]() |
#75 | ||
|
|||
Nykomling
|
Nu får det fan hända något. Mailservrerna har inte fungerat på hela dagen, och Proinets sajt går heller inte att nå.
FINNS NI KVAR???? |
||
![]() |
![]() |
#76 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
![]() Neno, JX, Aleborg.. finns väl massa att välja mellan. |
|||
![]() |
![]() |
#77 | ||
|
|||
Nykomling
|
Så nu är jag glad igen.. Sluta snacka skit om Proinet. Allt fungerar.
|
||
![]() |
![]() |
#78 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
#79 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
24 timmar? Dom har bara varit nere runt 11 timmar denna månaden än så länge.
http://uptime.ipwalk.com/site/month_summar...eb01.proinet.se Fast mailservern kanske varit ner mycket mer? |
||
![]() |
![]() |
#80 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
*host* Ipwalk är en bra tjänst men inte är den hundraprocentigt korrekt. T.ex. så har den visat 48 minuters nedtid på en av våra absolut stabilaste maskiner. Vilket är underligt då vårt eget mätsystem på servern inte någon nedtid registrerad (den kontrollerar mot Sunet, Netnod och Telia). Inte heller har min maskin hemma registrerat nedtid (den kör WhatsUp).
Sen har vi en maskin i USA som var nere i över 18 timmar (enligt systemloggen och vårt eget system). Där är nedtiden hos Ipwalk registrerad till strax under 15. |
|||
![]() |
Stängt ämne |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|