FAQ |
Kalender |
![]() |
#71 | |||
|
||||
Medlem
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Är det inte rasistiskt att utgå från att denna laserman är svensk? Varför gör vissa det påstående? Väldiga fördomar skulle jag vilja påstå.
Sannolikheten är nog större att det är en invandrare. Förra lasermannen John Ausonius var invandrare i andra generationen. Det brukar vara på det viset att brott begås mot likasinnade. Ska vi fokusera på en svensk så missar vi att denna brottsling kanske inte är svensk. Tror ni att denna Laserturk t.ex. åker omkring och letar efter invandrare? Förmodligen letar han efter i hans ögon suspekta svenskar. Kanske passerar den riktiga lasermannen mitt framför ögonen på honom "förklädd till invandrare". Förlåt om jag delar upp folk i svenskar och invandrare men jag tror säkert att ni är så pass kloka att ni förstår vad jag menar utan att behöva skriva en lång lista på definitionen av etisk tillhöriget, antal generationer, födelseort osv. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Tur att han inte körde på en invandrarunge där i slutet när han gasade på...hade inte sett snyggt ut
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
oh helvete sök på "laserturken" på youtube finns fan hundratals remixar redan.. slår laserturken skogsturken i populäritet?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | ||
|
|||
Nykomling
|
Det har ar det enda mina vanner pratar om och det ar ett fantastiskt roligt klipp! Jag ska klipp din tung!
PS. Jag bor i malmo |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Har sätt klippte ett par gånger och det blir bara roligare och roligare kan inte sluta skratta.
Detta kommer utantvekan ta skogsturken ! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Tror ni han vet att han blivit en internet celebritet?
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
|
|||