FAQ |
Kalender |
![]() |
#61 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
Inom 24h knappast men visst får man ett autosvar inom några sek men det är väl ingen supprt eller hur? Väntar fortfarande på svar ifrån dem i söndags. Men jag fick ju svar här i alla fall. Ni kanske ska byta från Kayako om dem inte kan hantera en av världens mest använda mail tjänst. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |||
|
||||
Nykomling
|
Jag fick ett samtal från Binero nyss .. En berusad person sjöng följande : Muuustaalainen Jannee Plommeeeroooos.....
Skojade .. Jag är full. Banna mig. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Antalet ärenden var egentligen irrelevant, i synnerhet med tanke på att du har varit kund hos oss väldigt länge. Det jag istället ville belysa var det faktum att du inte har behövt vänta upp till en vecka på svar från oss. Vi ger snabba supportsvar men du har inte kunnat läsa dem pga en konflikt mellan Kayako och Yahoo. Detta resulterar i att de svar som vi (och andra som använder Kayako) har skickat dig inte visas upp ordentligt i din Yahoo-mail. Det var därför jag ringde dig (utan att få svar) och även ringde din bror (och lämnade meddelande om att du skulle ringa oss) samt att jag besvarade dig här på WN (och bad dig ringa oss). Du har dock skickat oss ytterligare ett e-postsvar, från din Yahoo-adress, till vår Kayako. Det har likaså blivit besvarat, om än att du som sagt inte kommer kunna läsa det svaret via Yahoo. Du behöver logga in i Kayako för att läsa våra svar, det är vad vi vill ge dig instruktioner om över telefon. Förövrigt så var det jag som stängde dina ärenden från i söndags (frågorna om varför du fått 14 st exemplar av vårt nyhetsbrev). Detta eftersom jag besvarade dina frågor här på WN, att det (vårt nyhetsbrevsutskick) redan har diskuterats i en annan tråd här samt att vi även har bloggat om det (nyhetsbrevet). Jag ska dock omedelbart öppna dessa stängda ärenden och besvara dig även där. Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Nu har jag mailat Binero med en fråga 2 gånger, 11 feb och 25 feb. Fortfarande inget svar, tydligen gäller inte svar inom 24h mig, så jag ställer frågan här i tråden.
Faktura: 34692 Jag beställde och betalade 3 domäner hos Binero, men på nått konstigt sätt misslyckades Binero regga dessa. Hur får jag tillbaka pengarna? /Kund sedan 3 år, men inte så länge till |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |||
|
||||
|
Citat:
Det brukar gå väldigt snabbt att komma fram. Jag brukar ringa ner binero efter att det gått ett par dagar via mail och inget svar. Visst låter supporten jämt deppig eller uttråkad, men man får svar snabbt iaf. Men det klart alla kanske inte har tid att ringa dagtid. ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | ||
|
|||
|
Om man har en support adress och ett ticket system så är det väl meningen att man ska svara på mail??? Annars kan Binero lika gärna radera support-adressen! Hade jag velat ringa hade jag ringt, jag valde maila då förväntar jag mig ett svar! Djävligt simpelt!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |||
|
||||
|
Citat:
En sak jag kom på nu är att deras "direktbetalning" suger och jag har tidigare mailat dom ett par gånger om det. När man ska göra en direktbetalning med kort så står det ofta att "betalningen gick inte igenom" eller att nåt fel har uppstått. Endå så dras det av pengar från kortet, fixa problemet eller byt betaltjänst :angry: |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Sådana här ärende tar man via telefon, vad är det som är så svårt med det? då får du svar direkt med, mindre viktiga ärende tar man via mail. Citat:
//Fredrik J |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |||
|
||||
|
Citat:
|