FAQ |
Kalender |
Visa resultat för omröstning: Vilket parti kommer du att rösta på i riksdagsvalet den 17 september? | |||
Moderata Samlingspartiet |
![]() ![]() ![]() ![]() |
88 | 53.66% |
Centerpartiet |
7 | 4.27% |
Folkpartiet liberalerna |
13 | 7.93% |
Kristdemokraterna |
5 | 3.05% |
Socialdemokraterna |
15 | 9.15% |
Vänsterpartiet |
6 | 3.66% |
Miljöpartiet de gröna |
3 | 1.83% |
Junilistan |
2 | 1.22% |
Sverigedemokraterna |
10 | 6.10% |
Annat (kommentera) |
15 | 9.15% |
Antal röster: 164. Du får inte rösta i den här omröstningen |
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#61 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Jag måste verkligen säga att när jag såg Lars Ohly på TV vart jag nästan sugen på att rösta på V.
Jag tycker de har bra skolpolitik, sen att han vill utnämna israel till terroriststat tycker jag är bra m.m. Bara skattepolitiken jag inte håller med om. Men men ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]() |
![]() |
#63 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Skulle gärna rösta på ett parti från högerblocket men kd gör att jag håller mig undan...., befinner mig nånstans mittemellan det mesta så helst av allt skulle jag vilja starta mitt eget parti. Det behövs dock mer individtänkande i samhället idag, lika regler för alla fungerar inte vilket egentligen är en självklarhet som tydligen förbigått S.
![]() |
![]() |
#64 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Piratpartiet för riksdag
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
![]() Och sedan har du sedan tidigare visat att du hellre står på terroristernas sida än Israel. Nej, Israel är ingen terrorstat. Äcklar mig att det tydligen är okej att visa en kommunist i TV men nazister är inte okej. Oj då, kommunismen har bara tagit kål på några X antal miljoner mer människor än nazismen. Lars Ohly är och förblir den person i svensk politik som har minst makt. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Men man kan inte säga något ont Lars Ohly, finns ingen svensk politiker som lever som de lär förutom denna karl. Om alla politiker skötte sig som han skulle detta land vara betydligt bättre. Detta säger jag fast jag inte är vänsterpartist. T.ex. alla som sitter i EU får betalt ett viss arvode per dag plus ett arvode för resor m.m. bara en politiker (än så länge och i sverige) har betalat tillbaks överskottet av dessa arvoden och det är just denna Ohly. All respekt till denna man, tänk om göran hade samma typ av personlighet. Och Spindeln, jag tänker inte ens försöka diskutera israelfrågan på WN, inlägget kommer bara modereras. Men inget land har brytit så många mänskliga rättigheter som just israel (i modern tid). Sharon är betydligt större terrorist än t.ex. Usama Bin Ladin. Om du är sugen på diskutera israel så var god och adda mig på MSN eller PM´a mig. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Att ljuga om en sån onödig grej gör ju honom inte direkt trovärdig. Och att han tycker att man kan höja skatterna ännu mer gör ju bara att man vill lägga sig ner och gråta. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | ||
|
|||
Nykomling
|
Jag kommer att rösta på Miljöpartiet, håller inte med i exakt alla frågor, men stämmer överens med mina åsikter bäst av de som finns.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Men tyvärr kommer de styrande aldrig att kunna anklagas för sina brott mot folkrätten så länge USA har sitt veto i FN. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Hade inte Hizbollah gömt sig som civila och skickat missiler mot Israel hade ju Israel självklart inte "terroriserat" Libanon. Man får inte heller glömma att det dog fler i terrorattacken mot WTC 9/11 än vad de gjorde under Israels "massmördande" av civila i Libanon. Det var ju nämligen så hemst att 9000 "svenskar" fick åka hem från "semestern". |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|