FAQ |
Kalender |
![]() |
#51 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Man får hoppas att polisen, även om dom inte går ut med det, jobbar vidare med mobilspåren. Man kan t.ex. kolla om några spanska mobiler befann sig i närheten, men kan kolla alla mobiler som befann sig i närheten vid samma tidpunkt, man kan kolla om misstänkta pedofilers mobiler befann sig i närheten. Tyvärr kopplar mobilen oftast upp sig ca var annan timme mot nätet så det kanske inte går fram exakt vilken mobil som befann sig närmast t.ex. kl 1348 men det finns ändå väldigt mycket uppgifter man kan få ut från mobilnätet med lite fantasi, vilja och kunskap. Det där sista saknas troligen i detta fall. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | ||
|
|||
Medlem
|
Engla hittad död. 42 åringen erkänner mordet på 10 åriga tjejen.
Vad ska man säga, Ord saknas. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Fruktansvärt tragiskt.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Mycket tragiskt.
Nu i efterhand vore det intressant att veta var mobiltelefonen befann sig. Troligen mördades hon direkt, men det vore fortfarande intressant att veta om WNs ideer hade kunnat rädda henne. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Jävligt tragiskt,
RIP Engla. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
tråkigt...
troligen var hon redan död när mamman anmälde henne som försvunnen. Det tog ju ett par timmar (om jag inte minns helt fel) innan polisen kontaktades och på den tiden har psychot redan hunnit våldta*, döda och gräva ner henne för att sedan åka hem. *= Ren spekulation från min sida, men enligt min åsikt mördarens primära uppsåt. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Fyfan vad hemskt. Jävla svin han skulle dödsdömas :@
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | ||
|
|||
Flitig postare
|
42:åringen har nu erkänt att han mördat och grävt ner Engla, han har även visat var hon var nergrävd och polisen har hittat kroppen.
DESSUTOM har han erkänt att han mördade Pernilla för ca. 8 år sedan ett mord som skedde ungefär 400 meter från mitt hus. http://www.aftonbladet.se/nyheter/article2248365.ab |
||
![]() |
![]() |
Svara |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|