FAQ |
Kalender |
![]() |
#51 | |||
|
||||
Medlem
|
Nu ska vi inte klaga allt för mycket. Vi får vänta och se helt enkelt. Allt kommer igång när det gör det helt enkelt. Ingen idé till panik. Självklart är det olyckligt och tragiskt det som har hänt, men vad finns det att göra? Jag har klagat, klagat, klagat och klagat, men har det hjälpt nåt? Nej... Dom gör sitt allra bästa för att fixa till allt, det förutsätter jag i alla fall.
|
|||
![]() |
![]() |
#52 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
#53 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
Så om inte någon annan knäckt denne persons konto på WN så handlar mitt inlägg om hur de bemöter sina kunder och folks frågor genom hur de skriver _på_ WN... |
|||
![]() |
![]() |
#54 | ||
|
|||
Medlem
|
Nu börjar det hända något på min sida iaf!
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
#55 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Bara hoppas att de har kvar all data denna gång.. Förlorade många timmars arbeta förra gången
![]() |
||
![]() |
![]() |
#56 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
#57 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hej grabbar.. jag är ny här... men inte ny till problem med Prionet.
Fick problem som ni alla för ett par dagar sedan. (Varit med sedan första början ett par år sedan) Men sedan blev jag utestängd totalt... Sökte på Internet och det var inte lätt att hitta till Er grabbar. Nu har jag hittat hit.. gjorde det igår morse.. det tog 48 timmar innan jag lyckade få ok att få vara med Er. Nu när jag är så vill jag tacka Er alla.. jag fick information tack vare Er alla sedan i går morse.. här på forumet. Nu drar jag mig tillbaka och läser inläggen.. men kommer inte tillbaka annat än jag har något nyttigt att tillföra. Jag ville bara skriva och tala om att Ni alla varit till nytta för mig .. vad än Ni skrivit! |
||
![]() |
![]() |
#58 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Givetvis liggar jag på web01..
Överväger starkt nu att lägga mig på colo istället |
||
![]() |
![]() |
#59 | |||
|
||||
Medlem
|
Men...efter detta, måste prionet vara det säkraste hotellet i världen hahaha ! Vi som drabbats kanske kunde begära någon kompensation för att stanna kvar(föra en grupp talan) ? (jag startar en tråd för det här på WN)
Ni som vill hamna på en sidan med +30åringar i GBG hör av er, så kan jag lägga in er som länkar...vi kunde helt enkelt få ut något ur detta haveri ! Se möjlgheterna, istället för problemen :=) club30.se |
|||
![]() |
![]() |
#60 | ||
|
|||
Nykomling
|
Mina sidor börjar också vakna nu.
Och vad jag minns ligger jag på web2... (Vet att man kan kolla vart man ligger med nån whoislikande tjänst, minns inte bara vad den hette). |
||
![]() |
Stängt ämne |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|