FAQ |
Kalender |
![]() |
#51 | ||||
|
|||||
Medlem
|
Citat:
Du skriver ju själv att du inte ville kommentera innan du pratat med din kollega! Ringa per telefon eller skype jämställer jag med att ringa, så är det inget alternativ för mig, som jag skrev. |
||||
![]() |
![]() |
#52 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Mail är tillförlitligt och är dessutom jämställt med brev enligt en dom i rätten. Har mailat under många år, sköter alla mina kontakter via mail. Och under den tiden har det aldrig varit några problem med mail, mina mail har kommit fram och jag har fått svar tillbaka, varje gång. Jag smutskastar inte utan jag talar om fakta! Är inte ensam om att inte fått svar på mail från missdomain. Tror du att det är fel på oss alla och att missdomain sköter sina kunder på ett bra sätt? |
|||
![]() |
![]() |
#54 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
PeterHA, får du 34.000 spammail? Försök filtrera bort det så kan du snacka sen. Mail är inte tillförlitligt för fem öre. Isf skulle det väl inte vara några problem eller hur?
Sluta gnäll och red ut problemet som föregående säger istället. |
||
![]() |
![]() |
#55 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Jag använde MissDomain nyligen och det tog tid, vilket berodde på köparen. Vid kontakt gick det snabbt och smidigt. Sedan kan man ju inte klaga om det finns ett flertal sätt att nå de på, speciellt när det finns telefon och Skype! Ringde Emil ockå en gång för att snabbare få svar och det gick bra. Telefonen fungerade
![]() |
||
![]() |
![]() |
#56 | |||
|
||||
Medlem
|
Måste iförsig säga att spam aldrig ska vara en ursäkt för seriösa företag. Det är upp till företaget att det fungerar, inte kunden. Om man nu driver ett internetbaserat företag så bör ju dessa kanaler fungera klanderlöst. Visst finns ett telefonnummer att ringa .. men det ska vara ett alternativ, inte ett måste.
Men men, det är ju min åsikt. Det flesta här verkar gärna backa upp MissDomain, och det gör jag gärna själv också då jag personligen inte haft några problem tidigare, men i det här fallet kan jag inte annat förstå irritationen från Peters sida. Men jag tycker nog man ska dämpa ner "smutskastningen" så här officiellt och lösa det tillsammans nu när man fått kontakt. |
|||
![]() |
![]() |
#57 | ||||
|
|||||
Medlem
|
Citat:
Citat:
Dom får väl göra något åt det isf... Det är ingen som gnäller, bara bemöter det som missdomain m fl skriver inlägg om. Citat:
och bör då också svara på dessa. Citat:
missdomain svarar inte på sina kunders mail och ger inte den service man som kund kan kräva. |
||||
![]() |
![]() |
#58 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Klart att det är smutskastning eller kanske man skall säga lathet, då det förmodligen är lättare att klaga för dig istället för att lyfta på luren och ringa. Det är ju du som fyllt denna tråd till 60% istället för att ringa ett samtal. Du verkar i alla fall vara väldigt effektiv eller väldigt snål med telefonkostnader.
|
||
![]() |
![]() |
#59 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Dessutom har man det sagts skriftligt och kan hänvisa till det om det skulle behövas. Via telefon så har man inget kvar efter ha lagt på luren, man kan ha blivit lovad vad som helst, men inget bevis på vad som sagts. |
|||
![]() |
![]() |
#60 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Citat:
|
||