FAQ |
Kalender |
![]() |
#51 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Jag hoppas inte det är över än, fortsätt göra massa idiotiska saker "osynliga partiet" så WN och JX får lite mer publicitet...
Borde nästan rösta på de partiet, fett bra.. gratis reklam i DN/TV osv som skulle kostat miljoner annars. Om Decibel nu ligger lågt och flyttat sig geografiskt som han skrev så är allt frid o fröjd. ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Att hota ett webbhotell för att hosta jobbjakt.se är ju helt oacceptabelt. Tycker b-one ta och kicka ut osynligapartiet från deras webbhotell som en solidariskhandling för sina kollegor.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Behöver ju inte alls vara OP eller någon organisation, kan lika gärna vara någon g33k som vill jävlas. Därav jag även skrev "Osynliga partiet" och inte Osynliga partiet. Återstår att se vad som händer i framtiden........ |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
"Inte nog med bara klistermärken så beslöt vi oss för att sätta ett fint slut på aktionen och en stor glasflaska kastades från ett fint avstånd rätt på stugans tak. Under kvällen fördes även diskussioner om att bege sig dit senare med hammare, men det uteblev dessvärre. Men inte nog med det, vi hade fortfarande inget och göra och beslöt oss då för att kika till hur läget med folk osv. var på Storgatan (där moderaterna har en gratis reklamskylt hängandes året runt) och eftersom det nästintill var folktomt så beslöt vi oss för att göra gatan lite vackrare och lite finare genom att demolera skylten med en flaska. Vi ser hela aktionen som lyckad och vi tar åt oss äran över att folk ska få slippa se den hemska synen när dom går och shoppar." http://www.osynligapartiet.se/ EDIT: Kommentar: Sätt dom i arbetsläger om dom har det tråkigt. Jag stödjer inte moderaterna, men att hålla på slå¨sönder för att man har tråkigt och skryta om det är riktigt lågt. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Robertsson: Jag skrev att jag NÄSTAN borde rösta på dem med ironi, var absolut inget seriöst.
Men Tack för att du även citerade något så informationsrikt om just Osynliga partiet. Alltid kul att läsa. :lol: |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | ||
|
|||
Flitig postare
|
http://www.gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp?d=119&a=292824
Om ingen har länkat in det innan. Om Håkan vill kan han kontakta mig för lite råd och konsultation, jag kan PMa honom varför. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Här är svaret från B-one´s support. Citat:
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Perfekt, bara att polisanmäla och be snuten dra ner hemsidan eftersom man fått s.k spam och idiotiska mail därifrån. Med lite prat lär det funka.
Men tror dock inte b-one skulle gå med på det ändå, kommer säkert kräva beslut från någon tingsrätt i danmark. Skulle kunna funka om man är intresserad av att jävlas. :] |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Vad jag ser så står det i DN att osynliga partiet gjort detta hot mot ägaren webbhotellet. En dementi från osynliga partiet borde vara helt i sin ordning. Vad jag ser så har en sådan inte kommit.
Politisk censur är det här inte alls frågan utan om branschen för webbhosting accepterar att man hotar personer just av de ädla skälet att man inte accepterar yttrandefrihet och i det här fallet en fri rörliga marknad (dvs hostar jobbjakt.se) Det kunde lika gärna vara b-ones grundare som drabbades av detta. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | ||
|
|||
Nykomling
|
myapp skrev:
"En dementi från osynliga partiet borde vara helt i sin ordning." Osynliga partiet fungerar nog inte riktigt som du tror. Som "dom" själva skriver på hemsidan: "Det är en organisation utan medlemmar, men med miljarder deltagare. Detta är en hemsida som några av partiets deltagare skapat som en resurs för alla partiets andra deltagare. Vi hoppas att ni kommer att använda den." Därav blir det svårt att avkräva en dementi av någon av flera skäl. Dels för att partiet inte har några medlemmar i vanlig bemärkelse (det är inget parti du kan rösta på utan snarare en slags process) och dels därför att det bara är ett namn på någonting som vem som helst kan använda sig av. Läs mer på "deras" hemsida. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|