FAQ |
Kalender |
![]() |
#51 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Det ska självklart stå "...så hitter du valet "Annonsrotation"." i meningen ovan.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Jag vill tacka alla som har hört av sig till mig med glada tillrop och beröm. Jättekul att vi uppskattas. Nu ska vi dra upp tempot för att få in fler annonsörer. Vi har redan ett gäng på kö så det ser bra ut på den fronten.
Vi nämndes för övrigt i dagens media idag =) http://www.dagensmedia.se/mallar/dagensmed...p?version=76996 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Om man som publicist går in på "Program" för att se "ej ansökta program" får man endast fram en lista för sitt domän man skrev upp sig med. Skulle vara önskvärt att kunna få en "ej ansökt"-lista även för de andra domänerna man har lagt till i efterhand.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Saint: Jag ska titta närmare på möjlighet att välja webbsida också. Som det är idag så är det inte kopplat till en speciell webbsida utan tittar på alla webbsidor. Dvs. ansöker du program #1 och program #2 med en webbsida och program #3 med en annan kommer inget av de programmen att synas på ej ansökta sidor.
Dina program ska ev. också få nytt utseende med möjlighet att få detaljerad information direkt via AJAX om ansökningsstatus och ersättningsnivå för en webbsida. Lite saker vi har fått feedback om och som jag själv tycker bör utvecklas för att vi ska erbjuda en mer lättanvänd och givande tjänst. /Jimmie |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | ||||
|
|||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Jag kan informera att det enda som händer om man använder samma bannerkod med samma webbside-id på alla sidor är att er egna statistik blir fel och att ni inte kan skilja på sidorna i statistiken. Men om ni har ansökt för webbsidan hos programmet får ni ersättning trots att webbside-id:t är fel. Jag kommer inom kort att ändra så att webbside-id ej MÅSTE(det är trots allt bra att ange för det finns ref-blockare) anges utan vi försöker hämta det från ref-url istället. Är detta en bra lösning? MVH Jimmie |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | ||
|
|||
Medlem
|
Programmet ser stilrent och snyggt ut. Visserligen lite små felstavningar här o där.
Men jag gillar annonsrotationen som är enkel att använda och även ger en bra överblick. Att rotera text verkar också intressant. Visserligen är det inte så många annonsörer just nu. Vilket är förstårligt. Men det kommer nog lösas i framtiden. En sak jag saknar är, ersättning för att generera annonsörer och affilites. ![]() Angående Ref-id. Har jag ingen uppfattning om. Men om ni ska ändra något. Ändra det nu, gillar inte när program ändrar om koderna ofta, så att man måste ändra på hela hemsidan. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | ||
|
|||
Medlem
|
Om man har flera vägar in till sidorna..gör man då på följande sätt? : www.site.se, site.se, www.site.com, site.com
Man bör varit med blande de 50 första som reggat sin sida hos er. När får man redan på om man verkligen var det? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Daniel29: Subdomäner behöver ej registreras extra utan allt som ligger under den domänen funkar. Olika tld:er måste registreras var för sig. /Jimmie |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|