FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Jag tycker det skulle vara mycket bättre, den får gärna vara i tabellform som den var förut, lite som det är på Sedo, jag tycker det här är mycket mer besvärligt och mindre användarvänligt.
Vad säger ni andra? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Nej, nu ska jag inte gnälla mer. Återkommer med konstruktiv kritik en annan dag. Trevlig helg och kämpa på med sidan :=)
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
![]() Trevlig helg! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Flitig postare
|
FYI om någon mottagit ett mail om en såld domän:
Vi har precis bytt plattform till vår nya Miss Domain 3.0, i och med plattformsbytet så har vi under en tid migrerat all data från den gamla databasen till den nya. Vad vi upptäckte var att ett fåtal objekt hade fel status. Nu när vi körde igång ett cronjob (automatisk körning) så sätter den alla statusar korrekt, då orsakades det att visa ändrades till "Sålt" och ett automatiskt mail skickades ut till dessa fåtal felaktiga objekt ägare. Vi har åtgärdat detta och inget mer mail kommer skickas ut, vi ber om ursäkt för att detta inträffade! Med vänlig hälsning, Fredrik |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Det verkar som mycket har gått fel under migrationen. Jag hade pågående ärenden rörande försäljning av domännamn. Alla dessa konversationer med köparen är borta nu. Hur hanterar man egentligen domäner som man sålt nu? Hittar ingen plats för det? Där finns en sida för "My purchases" men ingen för "My sold domains"....
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
Alla meddelanden ska ha laddats in, om du mot förmodan saknar dina bara dra ett mail om dem till [email protected] så fixar vår utvecklare det direkt! Domäner som är sålda hittar du under "Mina Object" och ska ha status "Såld". Istället för att ha två sidor så har vi slagit ihop dom. Vi kollar på en sorterings lösning så man kan välja att visa olika objekt med olika statusar. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Hur har ni tänkt med detta nya interface? Varför finns det inget som heter "mina försäljningar" där jag kan hantera just dessa? Jag har ju pågående försäljningar som jag inte kan behandla nu och kommunikationen är borta.. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Känns väldigt mycket beta just nu, prova att radera en domän te.x.
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|