FAQ |
Kalender |
![]() |
#51 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Haha, skrämmande vilka tomtar (slödder) som bor i vår stad
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |||
|
||||
Medlem
|
![]() ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Ni (jag kan också generalisera) är bombsäkra på att det är en "svensk" som springer runt och skjuter mot svenskar med utländsk bakgrund. När någon "svensk" gör något är ni snabba med att ryta "RASIST" och så börjas antirasistiska demonstrationer och "svensken" får återigen en stämpel av att vara rasist. Bägge sidor är väldigt snabba med att döma och det gör inte saken bättre. Det är mycket möjligt att det är en "svensk" som springer runt och skjuter men ni bör inte heller vara så snabba med att döma. Det minskar inte direkt segregationen när ni själva så tydligt gör upp skillnader mellan invandrare och svenskar. För egen del, som "svensk", spelar det med andra ord ingen roll vem idioten är som skjuter då det är människor hen skjuter på. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Jag gillar inte när folk skadar andra, skjuter han på folk så ska han få samma behandling tillbaka. Självklart är det ju såklart ett faktum att blattar skriker rassist till en man som skjuter ner folk lite hej vilt och i alla dåd verkar det vara utlänningar, då har man ett mönster. Men knullis är grym, att han länkade den här innan jag hann ![]() hahaha OTN huvdt du vet =) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
![]() Det hade varit en sak om det bara hade skrikits rasist men nu generaliseras det ju och "alla" svenskar blir stämplade som rasister. Ni kan väl föregå med gott exempel i alla fall och inte dela in i grupper ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
![]() Jag hette xkurdi på html sidan där du vart medlem tror jag och aspkoll där jag är säker på att du vart medlem ![]() Du har t.ex sett mina designer i försäljningstråden länkat till min dA där jag heter xkurdi :P |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Du förstår inte varför jag skrev i mitt förra inlägg att jag också kunde generalisera, eller varför jag var nogrann med attt skriva " " runt alla, svenskar osv?
Citat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
Svara |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|