FAQ |
Kalender |
![]() |
#41 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Tveksam till om man kan kalla AB:s artiklar för att gräva. AB och Ex är ökända för att inte bry sig så mycket i att kolla upp fakta.
Exempel FYI: Viking Lines Ålandsfärjan går mellan Kapellskär och Mariehamn och var väldigt långt från Stockholm vid tidpunkten. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | ||
|
|||
Medlem
|
Anställd på Infocare ännu en gång:
jag läste igenom tråden och kan skamset hålla med. Nått kortbedrägeri är de nog inte tal om, även fast jag hade den uppfattningen imorse. Det var annan personal som pratade om att uppgifterna inte skulle vara skyddade men det verkar ju som att 2checkout sköter sitt, om man ska vara lite godtrogen. Imorse var jag tvär säker på att allt bara är en bluff av sorten ”steg 2” som ni talat om. I nuläget ställer jag mig frågande… Spekulationerna är många men slutsatsen jag kan dra (fakta) är att personal på KC inte är informerade om det ”nyvunna samarbetet”. Det är utifrån det som jag format min uppfattning till störst del, resten är spekulationer. Om ämnet fortfarande är hett när semestertider är slut, och cheferna återvänt, ska jag återkomma med deras redogörelse. Mvh The knight who once hade a shining armour |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |||
|
||||
Medlem
|
Jag kom att tänka på en sak, om Medison är så populära just nu som det näms i intervjuer och att sidan stormas av besökare så kan vi väl med andra ord vänta oss att Surftown stänger sidan inom kort med tanke på att den drar mycket trafik? :P
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | ||
|
|||
|
Citat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Nu är tråden rensad. Håll er till ämnet.
Aftonbladets journalistisk och era eventuella karriärmöjligheter där hör inte hemma i den här tråden.
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Läs mer på di: http://di.se/Index/Nyheter/2007/07/25/2416...7.htm?src=xlink
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |||
|
||||
|
Att sälja en dator för 1000 kr är ungefär som att göra vatten till vin. Det är lite av ett mirakel och killen bör ju få en egen religion om han lyckas med det här. Marginalerna är redan extremt pressade inom hårdvara och då särskilt inom lågprissegmentet.
Jag hoppas verkligen att det här inte är bluff. Om han verkligen lyckas sälja en så billig dator så kommer det att förändra hela marknaden. Det fanns en tid då mobiltelefoner kostade en månadslön. Idag kan man få en mobiltelefon för lite småpengar. Kanske håller samma sak på att ske inom datorbranschen. Jag skulle säga 60 % risk att det är en bluff och 40 % chans att det är äkta (de siffrorna grundar jag inte på något särskilt). Även om det är äkta så är ju sannolikheten stor att han går i konkurs efter några månader. Kanske är en konkurs en del av hela affärsplanen redan från början… |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Jag skulle inte ens vilja titta på en LCD-skärm som kostar högst 200 kr i inköpspris... Varför vill man ens HA en sån här dator, även om den kostar 1000 kr?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Perfekt för fältet
![]() Något man kan ta med sig för att visa saker, på middagar, fester, i miljöer där datorer lätt går sönder... Är inte dålig prestanda för pengarna, så varför skulle man inte vilja ha en hög sådana datorer för 1000:- styck? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
Svara |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|