FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Hade tydligen förbokat en domän med lite coolhetsfaktor som kom in på kontot nyss.
kiss.army ![]() |
|||
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Grym! För er som eventuellt inte vet är det gruppen Kiss fanclub.
![]() |
#3 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Blir väl en snygg mailadress iaf! [email protected] ![]() Senast redigerad av erebos den 2014-10-22 klockan 20:37 |
|||
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
När man googlar orden bitcoin och healthcare tillsammans finner man en del intressanta artiklar så det fick bli den kombinationen också.
Bäst att stänga ner datorn för dagen nu! |
|||
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Amazon fortsätter shoppa loss nu har de vunnit .spot också
|
|||
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Denna tråd är relevant för alla gTLD-fantaster.
|
|||
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej,
Jag har skrivit om .XYZ-marknadsföringsteknik tidigare, men denna kan nog repriseras: För folk som råkar skriva in .com två ggr (förmodligen pga slarv) inträffar: www.webmasternetwork.com.com
![]() |
#8 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej,
600,000 views and rising! Googles reklam för sin första nya TLD har nått rätt många... http://www.youtube.com/watch?v=iYhPVqfpk2I Men det är få reggade .SOY-domäner ![]()
![]() |
#10 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
![]() Inte nog med att man lanserat en riktig "skitdomän" dessutom har man saftiga premiumpriser på vanliga ord. |
|||
![]() |
Stängt ämne |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|