FAQ |
Kalender |
![]() |
#31 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hehe ja fy fasen den dagen då ens domäner är ett gäng gamla disketter till en amiga (fast dessa kanske kan vara värt något. Jag har ett 1000-tal på vinden om någon vill köpa!) eller något... Hoppas det dröjer länge
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Den här tråden är, hm, intressant om inte annat =) Domännamn, disketter, internets framtid och människans undergång i ett =)
Du ser på din domän lite som ett konstverk, Claes? =)
![]() |
![]() |
#33 | ||
|
|||
Medlem
|
Finns ju flera flera webbhotell som erbjuder livslång domän om man öppnat konto hos dem. Bland annat Just Host.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Har du något på domänen eller är det bara parkering/MFA?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
Jag är så avundsjuk på er som får tummen loss och bygger massor av bra och lönsamma sajter. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Har du tjänat $ 999 på den då? Eller när räknar du med att ha betalat din avgift?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
Som vi diskuterade i tråden om att kunna betala .se under flera år och på andra ställen, har många av oss några favoritdomäner som vi varje år har hjärtat i halsgropen över om vi verkligen har betalt eller om vi missat nån fjuttig domänavgift och blivit av med domänen av misstag. Det är en sak att hålla reda på två-tre domäner, en helt annan sak att hålla reda på hundratals. Min enda kommentar annars är att värdet på just denna domän nog är större än vad jag betalt och hade jag tabbat mig och råkat bli av med den, t ex genom en misslyckad renew med ett utgånget kreditkort och uppmaningar att betala som fastnat i spamfiltret, hade jag aldrig förlåtit mig själv. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | ||
|
|||
Flitig postare
|
kan du skicka namnet per PM? Som domänpundare blir jag intresserad
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Skicka urlen, så lovar jag klicka på annonserna...:-)
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|