FAQ |
Kalender |
![]() |
#31 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Frågan är vad fogden kan göra? Är konkursen ett faktum handlar det om vilken prioritet våra fordringar har. Det som retar mig är att de fått in dessa pengar men bränt dem på företagets utgifter. Allt från privata samtal, fejkade representationsluncher och kaffebröd till löner. Det finns alltod folk som är intresserade att driva in pengar med okonventionella metoder. Det är mina pengar. Jag ska ha dom! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | ||
|
|||
Medlem
|
Etersom vi inte får någon som helst information är det lätt att konspirationsteorier uppstår.
Här är min. Eftersom den nya styrelsen bara blev några dagar gammal (min tolkning eftersom nye vd: redan avgått) och den bestod av tre utlandsboende individer, kan de mycket väl bara varit inne och tömt bolaget på de pengar som fanns kvar. Det ligger perfekt i tiden också, omedelbart efter att årsbokslutet lämnats in. Är det ingen som är mer driven än mig och vill kontakta revisorn för mer info? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Jag är också intresserad att få ut mina pengar. Självklart är personerna i fråga personligt ansvariga.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | ||
|
|||
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | ||
|
|||
|
Vem ställer man ut inkassokravet på?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Kanske t o m är dags att inlämna en ansökan om konkurs?
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | ||
|
|||
Medlem
|
Här kommer senaste nytt från AI (tis 4/8 runt lunchtid).
Tack Fredrik. http://www.seo-forum.se/34728-post12.html |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | ||
|
|||
|
Man kanske skulle köpa en aktie så man kunde gå på bolagsstämman och få insyn i det plundrade bolaget.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | ||
|
|||
|
Är inte styrelsemötet slut än, eller har AI åter igen ignorerat sina löften och affiliates totalt?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Det drog ut lite på tiden.
Mycket av pengarna i kassaskåpet var i småmynt så man fick hyra en större bil för att forsla bort alla... |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|