FAQ |
Kalender |
![]() |
#31 | ||
|
|||
Supermoderator
|
I somras körde jag en 1,5l petflaska som fylldes till hälften med vatten och in i frysen. Fyllde sedan upp med vatten och klarade mig ett par timmar innan allt hade smält.
Istemixerna ska inte vara speciellt nyttiga heller. Nyttigast är vatten.
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | ||
|
|||
Medlem
|
Eller en iskall pilsner, nej men Ice Tea är nog det godaste. Finns inget som passar så bra med riktigt kallt is te och ligga och glassa på stranden.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Cola... Aqua De Vie. (för en utvecklare)
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Varken kaffe eller cola är ju direkt bra i värmen då de är vätske utdrivande. :P Men fan så gott.. en decent caffe latté. Sen är juh cider både med och utan alkohol jävligt törstsläckande, och så får man juh i sig frukt! :P
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | ||
|
|||
Medlem
|
Synd att vattnet där jag bor är riktigt värdelöst och äckligt att dricka direkt från kranen, funkar kanske om man har haft det i kylskåpet ett par timmar eller.
Annars blir det mest Bravo juice för mig ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Urme, prova att köpa en filterkanna med kolfilter. Det kan ta bort den dåliga smaken.
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
![]() |
||