FAQ |
Kalender |
![]() |
#31 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
detta var faktist en lite kul ide, dock skulle jag vilja att inte gränsen är på 999 utan fler värden tack..
Sedan kanske du kan införa så att det blir en annan bild vid varje status alltså en som sätter i andra värden som är lägre än top får samma bild som en på toppen. Min status där: Total stash: $ 174924 "You are the Jack Sparrow of Piracy!" Ändra gärna också döskallen, den ser konstig ut, annars som jag sa innan att en trevlig sida. //Fredrik J |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Tack för alla förslag på nya funktioner, dom ni föreslagit hade jag redan nedskrivet på papper sen jag brainstormade. Men fortsätt komma med förslag för nu finns det bara en funktion kvar på pappret som ni inte nämnt.
![]() @Marknadsbanken Funktionen för att visa olika bilder ligger redan där, jag har bara inte hittat några andra bilder jag kan använda. Vad är det som ser konstigt ut med dödskallen? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |||
|
||||
Medlem
|
Hehe, roligt.
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | ||
|
|||
Nykomling
|
Skoj sida
![]() Citat:
Ett förlag är att lägga till något som de har på bredbandskollen(eller vad nu sidan hette). En funktion som sparar ens senaste stashar. Din stash 2008-03-17 var $15158 Din stash 2008-02-09 var $10187 Din stash 2008-02-01 var $10000 osv |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Det var ett bra förslag men jag tror jag nöjer mig med att visa vad stashen var förra gången man kalkylerade.. jag har snart kodat klart den funktionen nu.
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Ett dåligt tips kanske, men lägg till E-böcker och bilder samt program.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Total stash: $ 78625
undrar när jag konsumerat allt det... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | ||
|
|||
Medlem
|
Roligt sida :lol:
Måste ha gjort något fel ![]() Total stash: $ 265000 You are the Jack Sparrow of Piracy! |
||
![]() |
![]() |
Svara |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|