FAQ |
Kalender |
![]() |
#31 | ||
|
|||
Banned
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Nej men, har varit väldigt sugen på en Macbook sedan Leopard kom ut gentemot Windows Vista. Använder ju Vista nu och är inte imponerad... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Den är helt underbar!
Såg keynoten på en laggig stream och fick bild (utöver ljud) precis när Steve tog ut den ur kuvertet. Jag skrek. Det är det absolut häftigaste jag har sett i hela mitt liv. Så nu står det mellan MacBook Air och MacBook Pro.. Anorexi vs. Godis ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Riktigt fräck design på den :!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Jag tycker alltid det Apple spottar ur sig är förbannat coolt när Jobs presenterar det, men efter en sisådär 24 timmar så har jag insett att det kanske inte är så coolt. Som flera andra påpekat så är den inte direkt ultraportabel, utan det är egentligen bara att den är tunn -- och ärligt talat, det är inte riktigt tjockleken som fäller avgörandet för mig. Men jäklar vad de är duktiga på design, paketering, marknadsföring och annat lajbans.
![]() |
![]() |
#38 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
http://www.youtube.com/watch?v=mmoDqPyofok...feature=related
Där har vi lite godis från Keynote. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | ||
|
|||
|
Citat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | ||
|
|||
|
Citat:
13" skärm med 1280 i upplösning är riktigt dåligt. Varför har man dessutom den tjocka ramen runt skärmen? Utan att öka storleken på datorn hade man kunnat få plats med en 14" skärm med 1680x1050 istället. Fast för mig som använder bärbara datorn som en bärbar dator är ändå mindre skärm att föredra och jag är mycket nöjd med min 11" skärm som klarar 1368. Att Apple dessutom påstår att datorn är världens tunnaste är lögn för det finns ett antal på marknaden som är minst lika tunna. Redan år 1999 sålde svenska Lap Power en laptop som var 18 eller 19mm tjock. Så att stå på scenen år 2008 med en Laptop som är 18mm och få folk att dregla tyder mer på skicklig marknadsföring än att datorn egentligen är ett "underverk". |
||
![]() |
![]() |
Svara |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|