FAQ |
Kalender |
![]() |
#31 | ||
|
|||
Medlem
|
Ha, rolig läsning må jag erkänna.
På annonssidan på dwmedia.nu skriver dem att numret till deras säljare är 073-8244880. Som enligt deras kontaktsida är numret till deras VD. På kontaktsidan står även numret och e-post (hotmail) till en av deras säljare. Lite mysko att dem "råkat" skriva fel nummer på annonssidan (chefen måste ha ett väldigt tjo med alla som ringer fel). Kollar man numret på Eniro är det skrivet som VD:ns privata mobilnummer. Någon DW Media hittas heller inte. Dock kan jag kanske hålla med dem om att dem är "Sveriges mest intressanta Internetföretag" som dem hävdar på http://www. dwmedia.nu/jobb.php |
||
![]() |
![]() |
#32 | |||
|
||||
Medlem
|
Snacka om att skjuta över ansvaret på "chefen"
![]() Fast de två "advokaterna" borde ju ha koll på det där med copyright tycker man ![]() |
|||
![]() |
![]() |
#33 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Uj, vart är sverige på väg? Jag ställer iofs inga speciella språkkrav på den person som ska byta blöjja på mig när jag är 80+, men man blir orolig för landets framtid.
![]() |
|||
![]() |
![]() |
#34 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
#35 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
Några rader från ett annat mail från honom: Citat:
|
||
![]() |
![]() |
#36 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
haha, man kan inte annat än skratta..
Där sitter en liten påga fan i pojkrummet och skriver om sitt gigantiska imperium.. Sicken kille! Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
#37 | ||
|
|||
Medlem
|
Ni har tydligen kul angående detta.
|
||