FAQ |
Kalender |
Visa resultat för omröstning: No question avaiable to import. | |||
Ja! |
![]() ![]() ![]() ![]() |
86 | 69.92% |
Nej! |
19 | 15.45% |
Bryr mig inte. |
18 | 14.63% |
Antal röster: 123. Du får inte rösta i den här omröstningen |
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#31 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Om man nu trots allt vill ta betalt vore det väl lämpligare att ta betalt för Nyheter också då? Där syns man ju trots allt MER och för kostnaden 0 kr...
Personligen tycker jag att man ska göra ett forum, där både gäster och medlemmar kan läsa, sedan sätta en gräns på 100 inlägg. Moderatorer bör sätta upp regler om vad som får publiceras eller inte. Personligen ser jag att Pressmeddelanden med vinstsyfte inte bör publiceras, alltså pressmeddelanden i form av "JX.se sänker priserna på .se-domäner till 50 kr!! KÖP NU OCH FÅ WEBHOTELL GRATIS!!". Istället bör det var pressmeddelanden i stil med "QU.com köper Loopia för 100 miljarder" som jag tycker är intressanta att läsa om. Det bör givetvis vara helt gratis att skriva pressmeddelanden, som sagt, utan vinstsyfte. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Instämmer med att inläggen bara skall synas för medlemmar inte för gäster.
100 inlägg för att posta verkar vettigt, spammarna som blir medlemmar har inte den uthålligheten, de flesta kroknar efter 3-4 inlägg plus de som moderatorerna tar hand om och kastar. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | ||
|
|||
Medlem
|
En sida som tjänar pengar på att visa pressmeddelanden? Seriöst?
Hade någon tyckt det vore ok om Dagens Nyheter eller Aftonbladet gjorde samma sak? Att WN tjänar pengar på att visa annonser på sidan är helt ok. Men jag har inte för avsikt att läsa en massa reklam på sidan i form av pressmeddelanden. Att påstå att man tar betalt för att hålla oseriösa pressreleaser borta är lika fel om WN gör det som att om t.ex. Dagens Nyheter skulle ta betalt för att ta med ett pressmeddelande. Om pressmeddelandena är modererade så kan ju admin själva avgöra (utan vinstintresse) vad som ska publiceras och vad som inte ska publiceras på sidan. På det sättet håller man en hög nivå på det som postas och jag som besökare vet att det jag läser inte är reklam. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |||
|
||||
|
*Bump*
Att fixa ett nytt forum är inget svårt. Tråden är från 2005... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |||
|
||||
|
Oj, haha, jag trodde den var ny!
Tycker det låter som en bra idé! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Onödig grej. På Newsdesk.se finns det ju kategorier för web.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |||
|
||||
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
håller med ztream där, men som jag nämnde tidigare så skulle jag kunna tänka mig att betala för WN om man skulle satsa mer tid på att kontrollera materialet som lanseras samtidigt som jag tror att det skulle leda till en större seriositet.
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|