FAQ |
Kalender |
![]() |
#31 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag har nu både testat i 1 vecka wincher och rankly, båda visar fel position på vissa ord (ej samma), är det vanligt med dessa tjänster att man inte får korrekt position?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Det står högst upp på mitt konto på Gserp: "Your Gserp account will within the next couple of days be converted to our brand new product Wincher".
Men jag godkänner inte användarvillkoren från Wincher så som de ser ut idag. Vi ligger stor vikt vid att våra kunders affärsinformation inte hamnar i orätta händer. Vi har även skrivit sekretessavtal med en del av våra kunder. Vi har strikta sekretessregler även till exempel när svensk polis vill få ut data gällande någon användare på N.nu som senast skedde förra veckan. De ska inte kunna flytta data och tvinga in i ett nytt avtal man inte godkänner. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | ||
|
|||
Medlem
|
Märkte precis varför rankly visar fel, den visar en helt annan domäns resultat på vissa ord, dåligt värre!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | ||
|
|||
Medlem
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | ||
|
|||
Medlem
|
Hej! Menar du Rankly eller Gserp/Wincher? Wincher använder samma motor som Gserp och vi har faktiskt inte fått någon rapport om den här typen beteende. Skicka gärna mer information till info.at.wincher.com
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | ||
|
|||
Medlem
|
Se till att ordna en dashboard med samlad statistik (+ och - för alla domäner, precis som Gserp hade), då har ni mig som kund. Lite jobbigt att gå in var för sig på varje domän när det rör sig om hundratals...
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |||
|
||||
Medlem
|
Någon som hittat ett bra substitut? Jag har försökt både rankly och wincher men ingen av dem vill uppdatera mina positioner öht.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | ||
|
|||
Banned
|
Jag letar också efter något bra alternativ till Gserp (inte Wincher då alltså). Alla tips mottages tacksamt
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Jag letar också efter annat verktyg nu. Någon som har bra erfarenheter av Serpbook? Är lite dyrt men verkar bra.
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|