FAQ |
Kalender |
![]() |
#31 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
oj oj.. nu börjar stormen igen
![]() 11:09 igår och 11:49 idag intressant.. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Ja ja. Det faller stora flingor i Stockholm men än så länge ligger inget kvar på marken.
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Jag blir så trött på media. Minsta lilla så är det "kaos". Visst, det är lite jävligt på västkusten och nedåt Skåne men det hette förr "trafiksvårigheter" och inte "trafikkaos".
Kaospressen och Tala-ut-bladet borde de byta namn till... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |||
|
||||
|
Här är ett bra exempel på exakt det jag menade: Snökaos i Leksand
I Leksand så säger de jag pratat med "jo det finns lite snö att skotta men det är inga problem" och samma sak säger Dala Airport. Mediakaos! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#36 | |||
|
||||
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Alla radhus är gråa och smutsiga ja... :S |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Jag menar att utsidan/väggen på många radhus har fallit sönder, trasiga hus som ingen verkar vilja reparera. Sånt som man förväntar sig att se i fattiga länder, där de inte har råd med reparationer. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | ||
|
|||
|
Citat:
Men Sverige som inte har riktigt ägande rätt och har reglerad bostadsmarknad vilket är stor skillnad. Så äger du mark och hus gör du det på riktigt, och har 0 i boende kostnad typ. Men kanske inte råd göra renovering. Sverige ligger på sämsta placering över länder där faktiskt folk äger sin bostad på riktigt. Så det är inget konstig utomlands att hus varierar kraftigt på samma gata, sedan kyckling är väldigt vanligt här i Malta med. Men beror ju på Malta varit en koloni från UK en gång i tiden. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |||
|
||||
|
||||
![]() |
![]() |