FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Detta är en del av problemet på WN - precis detta "Men jag förstår inte varför du kommer tillbaka gång på gång och skriver här och det känns lite tramsigt att skriva en tråd och gnälla när du ändå inte ska vara kvar här." "En bra början är ju att försöka hålla en god relation till moderatorer och ansvariga." "Annars är det väl bara att du super bort lösenordet och inte loggar in igen. Det är inte svårare än så." "Ta en paus och återkom om du känner för det, men starta inte en tråd om det." Oönskade tips på hur jag ska agera och hur jag inte ska agera. har jag bett om det? Jag har klargjort vad jag vill , jag har klargjort vad jag tycker om vissa moderators. Jag vill inte förbättra min relation med vissa moderators - enkelt - Jag har klargjort vad jag vill med mitt konto men nej, inte bra det heller utan ska göras på "något annat sätt" Är det otillåtet att skapa en tråd som denna i offtopic? nej! om du Alpha inte tycker om det behöver du inte läsa det eller kommentera det. Alltså folk bara måste klanka... jag har vart medlem sen 2004 nu i sista stund stiger "nördar" fram ur sina skal och till och med klankar på mitt användarnamn hahaha ni har haft 8 år på er att göra detta Jag är på grymt dåligt humor nu... men bara när något är så uppenbart och tydligt och färdigtänkt, så ska det ändå behöva vara så svårt. Senast redigerad av knullis den 2012-04-25 klockan 18:19 |
|||
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Vad jag vet är det rätt vanligt förfarande i ett forum att man inte kan radera sitt konto.
Eftersom det förstör alla befintliga trådar/diskussioner. Har stött på samma problem själv både som admin och som "gäst". Man får nog helt enkelt bara ändra sin signatur/profil (om man vill) och sedan låta bli att logga in. Vad är problemet egentligen? Att kräva att alla dina inlägg tas bort var väl - hoppas jag - bara obetänksamt för att du är arg för stunden!? Hur hade du tänkt att det skulle gå till!? ;o |
|||
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Jo jag tyckte nog detta blev en intressant diskussion trots allt. men joo vill ha mitt konto raderat så kommer jag ej tillbaka mer, det verkar dock svårare än jag trodde att få bort det.
Vad du eller andra tycker om mitt sätt att skapa en tråd för att få kontot raderat skiter jag fullständigt i. om vissa tycker det är divigt, barnsligt eller whatever. Om du vill supa bort ditt lösen så gör det, jag har rätt att begära kontot avstängt och borttaget den rätte vägen - kan jag få göra ens detta på mitt sätt eller måste du även berätta här hur det ska göras? Och ja omtänksamt, men nej jag vill inte ha tillbaka mitt konto i framtiden heller.vill inte bli avaktiverad, vill bli borttagen för gott Jag har precis sagt jag vill inte vara en medlem och stötta detta längre, vill inte va en del av denna plats för mobbing, påhopp och hånande.En plats där diktatur råder och där ledningen inte alls lyssnar på medlemmarna eller tillämpar några av de förbättringsförslag som föreslås. Det löser inte allt "att inte logga in" jag vill få mitt nick raderat (vill ej stå för att vara en del av detta forum) och helst inlägg med, men säger admins det inte går att få bort inlägg så går det inte, men om möjligt så ta bort även dem. Moderators är ej snabba på att svara på PM med förfrågningar, så jaa moderators och admins har till och med deltagit i denna tråd men jag dissas med min förfrågan om att få bort kontot? hur svårt är det??? Även denna tråd måste det bara bli massa tjafs i, jag har ställt en enkel begäran här, men nej nej nej... fungerar ej på det sättet på WN. Senast redigerad av knullis den 2012-04-25 klockan 18:01 |
|||
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Ja vill ha kontot avslutat - ja ville ha alla inlägg raderade för jag är förbannad . Men vill fortfarande få kontot avslutat även fast de inte går att radera inlägg . det förstör inte för någon annan.
Senast redigerad av knullis den 2012-04-25 klockan 18:35 |
|||
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag förstår dessvärre inte varför någon moderator inte kan radera Knullis konto istället för att det blir en lång diskussion av det hela...
|
||
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
detta e tamefan otroligt..... raderas jag inte bara för att ni vill jävlas ? eller väntar ni på ett rejält övertramp så ni kan banna ?
jag vill gå ur på ett snyggt sätt och avsluta detta, varför respekteras inte det av er? |
|||
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Varför bannar ni han och inte istället tar bort hans konto som han vill?
|
|||
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
|||
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Administratör
|
Citat:
127.0.0.1 wn.se www.wn.se Låser denna tråd, lekstuga!
Stängt ämne |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|