FAQ |
Kalender |
![]() |
#31 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Det skulle jag nog kunna, lämnar dock inte så mycket utrymme för säljaren då, men tydligare kan det nog bli.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | ||
|
|||
Banned
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Förstår att ni har precis startat och så men utbudet av annonser var lite torrt. Så jag väntar tills ni införskaffat fler kunder.
Får man information per mail när ni lägger upp fler annonser? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |||
|
||||
Medlem
|
Tobias! Det kan kommat att handla om mycket pengar och ett stort ansvar från er sida.
Kanske fler än jag som undrar... Vilket företag äger och driver Adsite? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
En säljare får stjärnor utefter dessa steg. 5000 kronor i omsättning = 1 stjärna 10 000 kronor i omsättning = 2 stjärna 15 000 kronor i omsättning = 3 stjärna 20 000 kronor i omsättning = 4 stjärna Samt att avstängningar, varningar och liknande aspekter kommer avgöra hurvida en säljare har mer eller mindre stjärnor. Redigera kampanj kommer in under dagen/natten som funktion i systemet. Adsite drivs idag av 2 bolag men vi håller på att bilda ett gemensamt aktiebolag för Adsite. Sidan fick lite bättre fart än vi trott och vi är väldigt glada över all positiv feedback vi fått samt all negativ som gjort att vi kunde utveckla adsite. Denna bolagsordning är dock väldigt temporär så ett eget AB kommer väldigt snart att driva Adsite. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | ||
|
|||
Banned
|
Citat:
Om Säljare1 säljer två st varor från mig på 15.000 vardera, så får han 4 stjärnor. Men är han en bättre säljare för att han sålt två varor på 1000 samtal än Säljare2 som sålt 200 varor på 250 samtal men dom kostar 10 kr/st? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Men istället för att skicka varje gång så kan vi skicka ett varannan vecka eller 1 i veckan. Vi vill undvika att skicka massor för då kollar ingen i dom ändå. Men funktionen implenteras. Men ni/du på Wellox kanske ska registrera er som annonsörer? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Men vi kan ju inte säga hur just den delen fungerar helt och hållet innan den är heöt kalr och implenterad. Vi vill ju inte mata alla våra blivande konkurrenter med allt. Men du har rätt, men det har vi sett till att fixa. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
har nu skickat en kampanj för granskning.
jag antar att man kan sätta budget etc för kampanjen när den väl blivit godkänd. jag är mycket nyfiken på vad detta kan resultera i. grym tjänst om det funkar. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|