FAQ |
Kalender |
![]() |
#31 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Citat:
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Wohow... WM i off-topic här tror jag...
Det är mest troligt att är Gustav sa. Det har jag också läst ifrån flera olika källor. Jag blev rätt chockad av det vissa skriver här. Det var bland det värsta jag läst på väldigt länge... Och som sagt går det att hitta konspirationsteorier om det mesta, datum och nummer brukar vara populärt också. För att vara lite on topic också. Jag har inte så bra koll på exakt hur det fungerar hos Google, men det är ju såklart styrelsen som bestämmer. Styrelsen väljs av aktieägarna på årsstämman så det är ju indirekt de stora aktieägarna som bestämmer. Om de inte anser att styrelsen sköter sig blir de avsatta. Senast redigerad av pelmered den 2010-12-07 klockan 00:37 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Om vi ska fortsätta i off-topic och med fördomar så är det framför allt kul att en muslim gnäller över att folk i Sverige är överdrivet rädda för muslimer när han själv besitter en av de äldsta fördomarna mellan två folkgrupper.
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
![]() ![]() http://www.bloomberg.com/video/64474910/ |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Hysteriskt roligt när trådar spårar ur ju
![]() Är det ingen som tänkt varför det är hål i osten men inga ost i hålen?! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Ergo, utan hål i osten kommer världen gå under. Senast redigerad av Linuus den 2010-12-07 klockan 10:24 Anledning: Glömde ange källa. Vem skulle tro på mig annars? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Helt hysteriskt och roligt, har aldrig varit med om en värre missuppfattning och drift ifrån vad som åsyftats från början! Det är ju som om orginalförfattaren av annonsen (ostföretaget) ville kommunicera en sak och sen har kvinnan tolkat det utifrån ett helt annat perspektiv och helt plötsligt har det gått helt överstyr.
Får känslan av deja vu här ![]() |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|