FAQ |
Kalender |
![]() |
#31 | ||
|
|||
Nykomling
|
Jag + kollegor anmälda! Grymt bra iniativ, nästa gång är ni varmt välkomna över på vårt kontor!
Mvh Sammy B |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Vad inte grundsyfte att gnälla på kickbacken på annonseringen.. :-) Men fine! Gratis är alltid gott.
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |||
|
||||
|
Då var tågbiljett bokad iallafall!
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |||
|
||||
Nykomling
|
Hmm, jag är faktiskt lite frestad att haka på, om jag får, om jag törs och om det ff blir av?
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Det ska bli av, så här är planerna nu:
När: Torsdagen den 10 juni. Tid: Klockan 17.50 Plats: Vi träffas i Tradedoublers lokaler på Sveavägen 20, och tar ett par öl för att gå vidare till någon närläggande restaurang för mat och mer öl. Läs mer & anmäl dig på http://123.writeboard.com/4d5842e1517e1096a (lösen:webmaster). Det vi behöver komma överrens om är var vi går och käkar efter TD. Någon som orkar sätta ner foten och bestämma ett ställa? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Det passar ju nästan perfekt, då jag har semester den 11e.
Tyvärr har jag semester pga studentfirande, så tyvärr |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Skulle också vilja komma men "tyvärr" är jag utbjuden av en kund. Nåväl, det kommer förhoppningsvis flera gånger.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |||
|
||||
Nykomling
|
Gah, tar tillbaka det där. Kom på att jag nog har typ 0% barnvaktsmöjligheter den kvällen då exman jobbar sitt sista nattpass innan semestern. :-( Skit också, lät roligt!
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |||
|
||||
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Bra uppslutning! Enligt listan så blir vi runt en 20 pers
![]() Precis som b andersson skrev så är tiden 17.50. Vår port stängs kl. 18.00 så vet ni att ni blir sena så maila mig på [email protected] så får ni mitt nr ![]() Ses på torsdag! //Caroline |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|