FAQ |
Kalender |
![]() |
#21 | ||
|
|||
Nykomling
|
----------
Senast redigerad av PeterW den 2011-09-06 klockan 00:18 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
du har bara dig själv att skylla som väljer sånt hotell... ta ett riktigt hotell så försvinner alla dina bekymmer...
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
|
|||
Nykomling
|
----------
Senast redigerad av PeterW den 2011-09-06 klockan 00:17 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |||
|
||||
|
klart du ska ha det du betalar för, men därefter får du ju det du betalar för också... byt hotell så snart du kan så är problemt ur vägen....
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
|
|||
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Telefonnummer: Jour: 0706-080404 Fax: 08-293499 ICQ: UIN: 17455548 (nej, jag spammar inte, jag fyller på där det behövs) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |||
|
||||
|
Går ruskigt segt nu
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |||
|
||||
|
Nu dog det helt :angry:
![]() Någon som vet vad Scorpiondata sysslar med? Har gått riktigt dåligt på sistone. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Gick in och tittade på deras prislista. HERREGUD vad billigt :|.
180 kr (inkl/exkl moms?) för att under ett år få - 850 mb utrymme - 10 gb / mån trafik - PHP 4/5 - Statistik - 2 MySQL-databaser - etc. Jämför det med loopias privatpaket 792 kr exkl moms för ett år: - 100 mb utrymme - 5 gb / mån trafik - PHP 4 - Ingen statistik (kostar ca 350 kr / år extra, inkl moms) - Ingen MySQL-databas (kostar ca 500 kr / år extra, för startavgift (startavgift: 90kr exkl moms) + 1 databas) - etc. (Men å andra sidan är det väl då uptime, stabilitet och fart man betalar för då) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||
|
|||
Medlem
|
Har någon annan problem att komma in på sitt konto? Jag får en varning att serverns värdnyckel är ändrad. Får andra det också, och är det OK att uppdatera och fortsätta?
Mina cronjobb har lagt av också i helgen. Går era? Väntar på svar från Peter.. eller om någon här hinner före.. ![]() |
||
![]() |
![]() |
Svara |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|