FAQ |
Kalender |
![]() |
#21 | ||
|
|||
Medlem
|
Klantar sig?
Det är beklagligt att just du inte fick fakturan direkt, vi har inte fått klgomål från någon annan kund i alla fall, och vi registrerade en hel del domännamn under december. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Sen måste du bestämma dig marknadsbanken. Var det fel på tjänsten eller inte? Om det var fel på tjänsten och du inte fick tillgång till din domän inom skälig tid så har du rätt att reklamera. Du skriver själv att du fick domänen. Att du får vänta i en månad på en faktura är varken ovanligt eller konstigt. Du får motivera varför det var viktigt för dig att få denna faktura omgående. Jag kan inte förstå varför det skulle spela någon roll när en faktura kommer kunden till del, om domänen redan gjorts kunden tillgänglig. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
|
|||
Nykomling
|
Det här var den märkligaste tråd jag läst på länge.
Marknadsbanken, du verkar ju uppenbarligen inte ha alla indianer i kanoten. Förstår inte hur du kan förvänta dig att få fakturan vid beställning om du inte uttryckligen bett om det och Axentus inte uttryckligen sagt att du ska få det (som att det på nått sätt skulle vara praxis?). Att sen orka bli arg över det är ju än mer förvirrande. Bli inte kund hos mig är du snäll. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|