FAQ |
Kalender |
![]() |
#21 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Börjar bli bättre, det jag fortfarande inte gillar är den vita texten på den oranga bakgrunden (rubriker). Prova med en mörk textfärg.
Sen tycker jag du skulle testa med en mörkare blå färg istället för den ljusblå. Dessutom så stockars sig min hjärna när jag ska skriva adressen! FetFest är väl ganska bra namn men jag vill automatiskt då skriva fetfest.se och inte fetfe.st. En annan sak, en detaljsak men ändå, tycker inte om titeln på sidan. Byt till tex "Fetfe.st - Dela dina bilder gratis och säkert" Annars ser det bättre ut. Appropå scrollning på första sidan så tycker jag inte det gör så mycket. Huvudsaken är att man ALDRIG ska behöva scrolla i sidled! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
hm ingen mer än jag som reagerar på " Våra nyaste fotoalbum" funktionen? iallafall när jag var inne så är det 75% av bilderna i den här funktionen som faller under "du är ej behörig" man ser bara ett hänglås, mycket tråkigt att se som första gången besökare... Det vore mycket bättre om du skriptade om så att det är bara dom som inte har speciell behörighet som visas på framsidan, jag menar varför ska du skyllta med nånting man inte har tillgång till? det ger direkt en känsla av att sidan inte är för mig.
MVH Fredrik |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |||
|
||||
Medlem
|
håller med! lite jobbigt med låsta album! varför? trodde det bara var porrcommunitys som hadde sånt
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Anledningen att man ser hänglåsen är att man faktiskt ska se ifall det har kommit nya album, och att det händer. Det har absolut inget (iallafall inte nödvändigtvis) med porr att göra. Det är bara en användare som har kryssat i att inte alla ska få se just det albumet. Du kan inte betala för att få se albumet, inte mig iallafall. Den som laddat upp albumet kanske låser upp det för dig om du betalar. Det kanske är bilderna från firmafesten, där chefen sliter av sig skjortan när han sjunger "I will always love you" på karaoke, vilket inte hela världen behöver se.
Folk har förespråkat att jag ska ta bort detta, och släppa alla bilder fria, men sånt finns det andra tjänster för. Mycket av det orange är iallfall borta nu, bakgrunden är vit istället. Hoppas det är bättre. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Äh, orange = festcommunity! Så ska det vara
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Mitt första intryck är att sidan är kantig och rörig.
Vissa saker är jätte stora, det känns som det fattas kantlinjer på vissa ställen, marginalerna existerar inte överallt. Det är ju trotsallt bild-tjänsten som är grejen med siten och inte designen, jag ger dock bara feedback på designen den här gången. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
|
|||
Medlem
|
Är den gjord i frontpage?
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
|
|||
Flitig postare
|
1) Är väl inte helt såld på ditt domännamn
2) De tre stjärnorna på framsidan ser väldigt paint-tillverkade ut. Väldigt fula. Lite ClipArt känsla över dem 3) Vissa av bilderna på personerna som är inloggade är opropertionerliga. Det verkar blivit nått fel när du skapat thumbnails av de uppladdade profilbilderna 4) Hela sidan känns väldigt "boxig", programmerardesign 5) Kanske skulle välja en bättre bild (nu en dåligt utklippt polis) på icke-behörig sidan |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
1. Det är det många som inte är, vi får helt enkelt se över det.
2. Inte paint, Gimp. Jag ska försöka göra bättre, gillar du idén iallafall? 3. Japp. Jag funderar på att göra en Crop så den får rätt proportioner, är det bättre? För den som inte fattar själv menar jag (jag informerar användaren om vilken storlek som rekommenderas) 4. Japp, av en programmerare (mig) och det borde verkligen göras om. Har bara ingen som är duktig och har tid över. 5. Ja kanske det. Den är inte så snygg. Idén med en polis då, är den också dålig? |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|