Citat:
Originally posted by Anders Larsson@Jul 7 2007, 02:31
Jag gav bulkowner ett nytt försök, men nu kunde jag inte lägga till domäner, testade med net, eu och nu. Mitt script för att kontakta IIS var raderat från min server, så jag försökte ange en ny adress, men bulkowner hävdade att scriptet inte fungerade på den nya adressen.
Går jag in på sidan får jag upp en tom sökning på iis.se.
|
Problemen för .se-domäner uppstod i samband med att IIS ändrade struktureringen av sin information. Det är åtgärdat och därmed bör du kunna använda samma script som tidigare för .se-domänerna.
Citat:
Nåväl... det måste väl finnas någon bra tjänst man kan använda sig av? Gärna där man ser expire-date, även för .se.
|
I samband med åtgärden för de diverse problem som fanns har vi nu även lagt till information om expiry date, holder-, admin-, tech- och billing-information för .se-domänerna.
Upplever ni ytterligare problem så är ni välkomna att skicka ett PM eller email här på WN. Email-adress för kontakt finns också under nyhetssektionen på BulkOwner efter att man loggat in.
Vissa problem kan kvarstå som ett resultat av att den publika whois-informationen för diverse registratorer kan skilja och det är svårt att täcka in alla. Detta är också anledningen till varför det fungerat för vissa men inte för andra. Hör ni av er så kan problemen dock oftast åtgärdas relativt enkelt.