FAQ |
Kalender |
![]() |
#21 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Vad är det för människor som ser jobbjakt som negativt, hur kortsiktigt får man tänka igentligen.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |||
|
||||
Administratör
|
Varför har jag missat all mediareklam om jobbjakt?
Varför togs sidan upp från början?
![]() |
![]() |
#23 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Verkar vara vänsterextrimister....
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Var det på jobbjakt man kunde betala löner på under 40 kr/h? Och där nästan alla löner visade sig var svarta när Metros journalist var ute och provjobbade överallt?
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |||
|
||||
Administratör
|
Citat:
Vad lärde vi oss? Om din granne är journalist = Låna inte ut din bauhaus-spade till honom, han lär pajja den inom 3,5 timmar.
![]() |
![]() |
#27 | ||
|
|||
Flitig postare
|
[quote]Originally posted by Thomas@Aug 23 2006, 18:48
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Nu har IDG vaknat till och skrivit en notis också
http://www.idg.se/ArticlePages/200608/24/2...728_SOS.dbp.asp
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Vinklingen där är däremot mer inriktat på den samlade attacken och hur den påverkade Jobbjakt, än vad dessa artiklar hittils handlat om. Ska bli intressant att se, får se om jag ens orkar bemöda mig att visa nyllet i tv också, å andra sidan lite svårare att bli felciterad där ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
||
![]() |
![]() |
Svara |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|