FAQ |
Kalender |
![]() |
#21 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Tv3 verkar använda Mambo
![]() Kanske därför sajten kraschar varje gång de nämner sin webbadress i TV. UPDATE: Nu börjar jag bli jekligt frustrerad, downtime sedan 18:40 !!!! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Jag får inte upp nån sida alls för tv3.se.
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
nope, fortfarande nere!!!! hela kvällens intäkter borta....
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
|
|||
Guest
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
#25 | ||
|
|||
Guest
|
Här finns info
http://www.crystone.se/templates/Page____1362.aspx |
||
![]() |
![]() |
#26 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Såg, stackars folk som betalar extra för UPS tjänst. Dom pengarna var värkligen värda.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Driver de med oss...? Har de ingen reservkraft...? Nu blir jag mycket fundersam, jag har bestämt för mig att jag upplystes i en tidigare tråd, direkt av Kaneteg, att hallen i Norrköping var en hall man inte tog in fler kunder i, att hallen i Borås var okej (vilket jag visste) och hallen i Stockholm var mer eller mindre state of the art...
Jaja...
![]() |
![]() |
#28 | ||
|
|||
Nykomling
|
Här finns info
http://www.crystone.se/templates/Page____1362.aspx Jag tycker man får berömma dem för god information iaf. Öppenhet är något som kunder sätter ett högt värde på och någonting som jag tror Crystone.se vinner på i alla situationer. Vi har givetvis flera andra webbhotell här på WN.se som är exemplariska, en av dessa är Sajthotellet.com med sin Driftinformation.se |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Men tycker fortfarande det är fult sälja extra UPS tjänst som inte fungerar i praktiken vid riktiga elavbrott. Eller när inte ens deras routrar har kraft som räcker.
Står ju inte precis att deras UPS tjänst inte håller vid riktiga elavbrott. Berömma för att dom säger som det var? Är en självklarhet tycker jag. Elavbrott är aldrig kul även om man har fungerande system som håller för det, Stockholm verkar ha värdelös el eller? |
||
![]() |
![]() |
Svara |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|