FAQ |
Kalender |
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#21 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Stort grattis Dan the man
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Nu är du en förebild för alla som inte orkar klippa sig eller skaffa sig ett riktigt jobb
![]() Ditt dygn måste förövrigt ha fler timmar än mitt. Jag börjar bli mer och mer övertygad om det. *hatten av för Dan* |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Riktigt fett. Grattis Dan!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Grattis Dan!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Grattis :-) Är det fler på listan som hänger här på WN.se?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Instämmer, stort grattis. Jag hoppas hamna på listan nästa år.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Grattis Dan!! Verkligen kul att se.
Hoppas detta inte gör dig mätt och istället ger dig ännu mer initiativ! Beställer faktiskt en pryl via roligaprylar.se i skrivande stund haha. Fanns det ingen rabattkod här förut? ![]() Trevlig sommar. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Om det hade varit "bästa webbentreprenör med humor" så hade första platsen varit säkrad! Grattis i alla fall...
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hehe, tack igen alla.
Tänkte bara svara på det Gustav sa om dygnets timmar. Grejen är att jag fram tills för ett halvår sen jobbade 70-80 timmars veckor jämt och aldrig hade semester. Sen insåg jag att det inte var så kul eller bra så nu är det en bra dag om jag ens jobbar 8 timmar ![]() För ett år sedan var jag själv i företaget, nu är vi 3 st så jag har tid att mingla på konferenser och prata med folk vilket jag aldrig gjort förut. Då verkar man vinna massor av priser. Hittills i mitt liv har jag vunnit 3 saker och två av dessa skedde 2011. Den tredje var i lumpen då jag blev bäste signalman i 36e patrullbåtsdivisionen... Vi var 6 signalmän totalt där ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Grattis! Hoppas du inte jobbar ihjäl dig med tanke på hur många stora projekt du har igång
![]()
![]() |
Svara |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|