| FAQ |
| Kalender |
|
|
|
|
#1 | ||
|
|||
|
Mycket flitig postare
|
Citat:
Jag tycker också att de borde sälja direkt från hemsidan. De får ju otroligt mycket större marknad då. 100 kr per t-shirt i inköp låter dyrt, åtminstone om man köper fler än 10 st. Om man säger att en stor del av överskottet går till välgörenhet kanske man kan få ner priset ytterligare mot att det står på hemsidan att de sponsrar. 100 kr låter dock dyrt även som osponsrat pris. |
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#2 | |||
|
||||
|
Klarade millennium-buggen
|
Anledningen till min fråga är att det är olagligt att "snylta" och med tanke på att det är en organisation med ett 90-nummer så är det inget som ses på med blida ögon. Om de inte har ett godkänt samarbete med organisationen i fråga så bör de antingen ordna det, vilket vore det bästa, eller ändra texten enligt Kaugesaars förslag.
|
|||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#3 | ||
|
|||
|
Medlem
|
Citat:
Men som tur är har dom ringt och pratat med dom. Så de är löst
|
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#4 | |||||
|
||||||
|
Medlem
|
Citat:
![]() Citat:
Tack!hm, jag tror de? T-shirts? T-shirtarna? T-shirt? hmm.. Vad hade du skrivit istället? Citat:
Citat:
![]() Man kanske kan skriva att man garanterar att man skänker pengarna? Eller finns de något annat bra sätt att bevisa att man verkligen skänker pengarna till hjärt- lungfonden? Citat:
Sidan är tänkt att bara vara en informationssida. Sidans adress kommer bara finnas på UF-mässan i strängnäs. och på de informationsblad som skickas ut till folk.. Men jag har försökt diskuterat med dom att de är lika bra att fixa så att man kan beställa direkt på sidan. Så de kommer nog så småning om Tack för den tid du lagt ner på oss! STORT TACK! |
|||||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#5 | ||
|
|||
|
Medlem
|
Sådär! Nu ska jag in i Dreamweaver och Photoshop och fixa och dona igen!
tack för alla svar!
|
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#6 | ||
|
|||
|
Medlem
|
Ser helt OK ut!
Men varför 2, varav ett gigantiskt Copyright C ? Ser ej bra ut. |
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#7 | ||
|
|||
|
Banned
|
Se till att epostadresserna är <namn>@putonuf.se.
Det ser något oproffsigt ut om det är @hotmail.com ... |
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#8 | |||
|
||||
|
Supermoderator
|
Hej,
Riktigt smakfull och sida med en behaglig layout. Lite finns dock att förbättra språkmässigt. Personligen skulle jag också hellre köpa en t-shirt om mer gick till ändamålet (exempelvis en tredjedel) men det är bara min egna reflektion.
|
Svara med citat
|
|
|
#9 | |||
|
||||
|
Medlem
|
Citat:
Citat:
Citat:
Helt klart! Jag tänkte att jag skulle ta och följa med min flickvän till skolan någon dag och sedan prata med dom.. Jag har ingen direktkontakt med de andra personerna i företaget. Utan bara den webbplatsansvarige (min flickvän) :/
|
|||
|
|
Svara med citat
|
| Svara |
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
|
|