FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Vi kan skapa en resultatlista på egen hand. Klicka på "Visa kontobalans" ovanför kontoöversikten på första sidan efter inloggning. I tabellen framgår om du fått bonus eller inte.
Senast redigerad av Paginas Jakobsson den 2011-02-08 klockan 00:02 Anledning: Rättelse |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Samma här
Hur många sales gjorde du Pagina? Senast redigerad av Princess Le den 2011-02-09 klockan 11:25 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Förstår inte att det kan ta så långt tid för ett internetföretag att svara på e-mail. Väntat 1 vecka på svar från supporten.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Medlem
|
Mitt senaste supportärende "gick snabbt" och efter 3 veckor fick jag svar att de skickat ärendet vidare till den berörda annonsören... Mitt rekord ligger på runt 6 månaders svarstid. Svaret på det ärendet var att jag kunde skapa ett nytt ärende om frågan fortfarande var aktuell... TradeDoubler har uppenbarligen stora problem med sin support.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Medlem
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Större delen av kompetensen på TradeDoubler har tyvärr försvunnit senaste åren. Får hoppas att det kommer in nya friska vindar framöver som kan styra upp nivån några steg. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Mänskliga fel inträffar överallt...
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Absolut, att IDG anser att detta är en nyhet är väl bara ytterligare ett tecken på den "journalistik" de bedriver. Ser snarare ut som att de vill svartmåla TradeDoubler. Hoppas man blir av med eländet snart så att någon ny seriös publikation kan ta över.
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
|
Man noterar att flertalet av "affiliatsen" använder dessa e-post listor. De skapar egen e-post grupp med alla adresser och spammar ut.
Har fått ett par mail, t.ex. dessa: Citat:
Citat:
Citat:
Jag är mindre nöjd med dessa fina erbjudanden man får in i låtan tack vare detta. Nog dags att skapa funktionslådor med affil bolagens egna namn så man vet exakt vem adressen har läckt från. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
|
||||
![]() |
![]() |