Citat:
Ursprungligen postat av AniVision
Citat:
Originally posted by -LukasF@Jun 10 2008, 10:00
klein svarade i telefon när jag ringde till proinet igår, så jag antar att han sysslar med support till högsta grad.
|
Vaaa, lyckades du komma fram till dom??? undrens tid är inte förbi...
Citat:
Ursprungligen postat av BoISaren
Ni som skickat in papper om att säga upp erat webbhotell, fick ni det uppsagt?
|
Nej, jag har inte fått någon bekräftelse och det kommer inte att skickas någon till mig heller enl. übermeister Klein.
Efter mitt förra inlägg fick jag ett PM där herrn förklarade att han, jag citerar, "deltar på WN.se som privatperson, och jag jobbar inte med proinet", men att han var storsint nog att hjälpa en och annan med problem av arten överflyttning av domän mm. I detta PM förklarade han att "Om du har sagt upp ditt konto på proinet och skickat den till addressen i Haningen, så är ditt konto uppsagt. Din uppsägningen kommer inte att bekräftas."
Att dom i detta avseende går helt emot sin egen avtalstext verkar sakna betydelse för dom, men dom har ju på alla andra sätt också visat att dom inte bryr sig om vad som är avtalat eller inte.
Att gömma sig bakom privatperson-snacket funkar inte för mig. Är man jävig så är man...
|
Nu gör du tolkningar som är helt fel.
Det händer att jag svara i telefon, jag har inte mandat att uttala mig i något som rör proinet, så enkelt är det, jag deltar i detta forum som privatperson, som många andra här på forumet gör, jag tycker att man får respektera det.
Dock kan du använda mig som en kontakt väg för att få ut lösenord och liknade uppgifter, vilket fördelaktigas görs via PM.
Även om många inte tro det, så svara vi faktiskt på proinet support mail, felet är när vi ställer följd frågor kommer inte mailen fram pga folk använder @hotmail.com
Varför du inte kommer fram på 37 nummret vet jag inte, ibland är det många som ringer samtidigt, och det är en person som svara i telefon.. En lösning kan vara att ringa ca 1/2 h senare, det finns även ett mobil nummer på proinet hemsida, som man kan SMS:a till.