FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
megaBBS är klockrent tycker jag... kostar gratis, eller $35 om man vill slippa reklamen!
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
2. Lär dig läsa vad andra skriver - det där var i mina ögon ett extremt onödigt inlägg som gör mig aningen irriterad. Samlar du inlägg på WN eller är du bara ännu en svensson som aldrig vågar anta något själv utan måste få allting bekräftat i minsta detalj?
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Medlem
|
Ok tack wallabou =) Men nej Tobbe jag samlar inte på WM-inlägg, jag har ingen nytta från det, jag undrar bara saker som jag vill veta eller få reda på =) Om jag irriterar dig för att jag hittar ingen konkret information så ber jag om ursäkt.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Tobbe vill bara hålla lite ordning på forumet genom att man först söker, och sedan skriver. Kan bli en massa onödiga, likartade trådar ananrs. Sedan om man kanske inte riktigt förstår vad som skrivs så kanske man skall lära sig lite om det man efterfrågar, eller kanske till och med anlita någon. Ibland ställas det frågor här från okunniga som "vi" hjälper mycket med och sedan blir det inget av det i alla fall. Ofta på grund av just den där okunnigheten. Har bara tagit tid, plats och ork...
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
Citat:
![]() |
![]() |
#17 | |||
|
||||
Medlem
|
Jag förstår dig Storen, men Tobbe när jag sökte på google så fick jag inte svar på min fråga. När jag frågade om asp/access eller asp/mysql så stod det inte på deras sida om det kunde kombineras så som jag undra utan att den arbetar med asp,access och mysql och jag undra om det kunde kombinera att man använder asp/access utan mysql =)
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Banned
|
Ska du använda ASP med Access OCH MySQL så går det inte.
Att använda aspBB med MySQL eller Access står klart och tydligt på deras sida. Gå om lågstadiet och lära dig läsa kanske? |
||
![]() |
![]() |
Svara |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|