FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Medlem
|
Chilla grazzy, ungarna behöver komma ner på jorden lite
![]() Om man tycker det är coolt, och vill förmedla att det är coolt att röka hash, våldta (vilken morsa skulle ligga med de där killarna frivilligt?), döda (de leker med liv, precis som vi) så får man tåla att bli hånad. Går man ut med attityden "yeah, vi är så jävla jättecoola" så kan man inte börja grina när folk skrattar åt en. Då behöver man nog ändra lite på sig ![]() Sedan vet jag inte riktigt hur du får ihop det där med privatliv. De har själva filmat och lagt ut en film på nätet, där man ser ansikten på två personer. Jag har inte direkt suttit i buskarna med teleobjektiv... Vad gäller uppgifter så antar jag att du syftar på e-postadressen som syns i min post här över. Den är knappast personligt identifierbar, och den grupp som kommer se adressen är väl rätt begränsad? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Dessutom länkar du ju bara? Det är inte förbjudet att länka och dessutom är det rätt åt dem att de hånas lite. Deras text tyder på att dem är nasister och jag måste säga att de får gärna ställa upp i diverse HipHop tävlingar istället och se hur det går. Speciellt när majoriteten i den branchen inte är vita.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Jag vet inte vad man skall säga om dessa "kids" men jävligt underhållande är dom att titta på. Dom är i klass med killarna på www.042-unit.se surfa in och kolla deras musikvideos så förstår ni vad jag menar.
Mvh, Viper |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Yeah.. någon har sett Kung-Fu Hustle? (Axe Gang).
För övrigt var det inte så stor skillnad på 042s låtar och det mesta som går på MTV. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|