FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Hmmm
Tack för all kretik! Jag har nu ändrat färger så att det ser seriösare ut. http://www.superbilligt.se/nydesign/ Det vore schysst om ni kunde kolla och se vad ni tycker om sidan nu... Som du sa grazzy, en direktlänk till kassan vore kanske bättre. Eftersom ingen (förmodligen) köper mer än en produkt från shoppen så kan det vara en enkel lösning. Måste höra med han jag bygger sidan för när han kommer hem från Bali om några veckor om han har lust att betala 5000kr för en bättre e-shop. Mitt problem är att jag är kass på att modifiera e-shopsystem som finns gratis, som tex oscommerse mf. Jag lovar, jag kan göra snygga hemsidor om jag inte behöver krångla med script hit och dit som måste vara med. Jaja, är (eller det vet jag att de är) de nya färgerna och allt tillräckligt bra för en e-shop nu då? De som säljer produkterna är klart billigast i sverige och sidan är hyffsat användarvänlig så jag tror det kommer gå bra. är det nån som fortfarande har 800x600? går ju inte ens att använda sidan isf. 1024x768 är nästan samma sak... 1280x1024 så ser sidan bra ut... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Medlem
|
Jag har lite svårt för alla sidor som skriver "Välkommen till..". Vad skulle jag annars vara? Ovälkommen?
Diverse grammatiska fel och stavfel. Rent generellt skulle jag vilja skriva om texterna, korta ner dem och få dem mer slagkraftiga. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Det är ägaren till butiken som skrivit all text. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Om du är anställd för att fixa hans shopp åt honom så vore det ju att göra honom en björntjänst att inte berätta för honom att "välkommen till balbla världens bästa blalbal shop" etc bara är meningslöst dravel som inte fyller någoin funktion när kunden väl är på sidan.
När du går in i en verklig affär så ser du inga banderoller med texter, tvärtom, du presenteras med butikens intressantaste produkter direkt. Varför skulle webben vara annorlunda? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Misstänker att du inte är "online" med sidan än, men alla länkar fungerar inte. Exempel produktinfo och ett fåtal länkar i menyn. Annars börjar den bli stilren och ok..
//EDIT: Hittade ett felstavat ord på indexsidan... = "tillvärkaren".. AJaj.. ![]() Vad menar du med detta? = "Alla våra produkter är certifierade enligt normerna ISO9001, CE-certifikat"... :huh: Vet du vad ISO9001 är för något?? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
||