FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Okey, 0-4pixlar beroende på modell är väl inget farligt
![]() Fick bli LG+flat tangentbord. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Har själv en helt ny 19" från Samsung, det står "SyncMaster 910t" på skärmen så jag gissar att den heter det. Denna är jag grymt nöjd med och rekommenderar till alla!
Tangentbord + mus är det såklart DiNovo (har för mig att den heter det) som gäller. Lite dyrt kanske, men väldigt lyxigt och bra. Skrivbord (+ andra möbler) kan du ju åka till en möbelbutik som ex. Mio eller EM och titta runt lite. Man brukar kunna hitta ganska snygga saker där till inte allt för dyra priser. Annars kan man ju alltid kolla på Blocket etc efter bra begagnade som sjunkit lite i pris... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Jag har en Samsung Syncmaster 172x - 17".
Länk till den på Samsungs sida Svårt att hitta en snyggare tror jag ;) ![]() Köpte den för cirka 3,500:-, men den är värd varenda krona! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Själv har jag en LG 1710B
![]() Inköpt för 1.5 år sedan för runt 5000 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
Administratör
|
Kan vi reda ut detta med upplösning på en tft, som ni ser i hemma hos tråden kör jag med en gammal 22" Mitsubishi Diamond Plus 200 i 1024*768.
Jag vill ha en platt skärm men det sägs att dessa är känsliga för upplösningen!? Vilka alternativ har jag om jag jag vill ha en stor skärm i 1024*768 och dessutom platt ![]() Thomas
![]() |
![]() |
#17 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Jag har två st DELL skärmar som jag är helnöjd med, en 20" och en 17".
Just denna serien skärmar har fått mycket bra i flera tester, dessutom ligger prisbilden ganska vettigt. Länk På lagret har vi en HP och en Siemens som vi är halvnöjda med. En sak är iaf klar och det är att det kommer att bli DELL även i fortsättningen när vi byter burkar. Är helnöjd med både service, leveranser, priser och framför allt kvaliteten. // Mats |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
Citat:
// Mats |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Min skärm(17") har 1280*1024 pixlar och om jag skulle ta 1024*768 så skulle skärmen då göra om den bilden så att den sträcker sig över hela skärmen och därmed blir det inte så snyggt. Tvärtom om jag väljer en större upplösning än 1280*1024 17" och de flesta 19" har samma antal pixlar så om du vill ha det lite större satsa på en 19". Vet inte hur det är på de större skärmarna som är 20" och större... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
|
|||