FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Administratör
|
1 rum i min lägenhet, hade en firmalokal förut men jag var aldrig där.
Thomas
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Nykomling
|
Jag har ett alldeles för litet datorbord som kontor, i min 1:a på 36 kvadrat. Men så har jag ju ett annat jobb också vid sidan av firman. Än så länge i alla fall.
Någon som råka ha ett kontorsrum i Växjö att hyra ut? :) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Byggde om gamla klädskrubben till kontor i lägenheten, är väl 2,5x4m med två skrivbord ungefär.
Arbetar med renovering av vårt nya hus där halva källaren blir kontor och andra minilägenhet som hyrs ut. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
DCS finns ju i Sundbyberg ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Sitter i ett rum i min lgh på ca: 7-8 kvadrat. Två skrivbord, två datorer och en bokhylla för att hålla reda på alla papper som rör företaget.
Visst, ha ett eget kontor, känns väl alltid bra. Men för min del så väntar jag hellre med denna utgift. Ju mindre utgifter ju bättre. För min situation så är detta perfekt! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Har kontor mitt i Stockholm men håller nu på att färdigställa mitt dröm-hus där jag hoppas
kunna gå i pension om ett par år när jag fyller 35.. Huset är en enplans vinkelvilla vid kusten där ena vinkeln av huset kommer att inrymma ett nytt kontor med bla panorama fönster ut över havet. Annat som kommer att inrymmas är ett litet konferensrum samt relax avdelning med gym, solarium, bastu, samt stor bubbelpool. Man lever bara en gång så det gäller att göra det fullt ut.. Har tidigare (när jag var en arbetsnarkoman) varit emot att ha ett kontor hemma då det hela tiden kommer annat emellan men nu när allt sköts per automatik så ska jag flytta hem kontoret igen. Det är trots allt skillnad på att arbeta 16- 20h/dag och som nu 4-5h/dag. / Tomas |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
![]() |
|||