FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Medlem
|
Backade från 5 till 4
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Medlem
|
stannade kvar på 5
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
4 > 5
fast mina kategori länkar stannade på 0 lol pokerx.se fick inget pr heller |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Administratör
|
Backade på i princip alla mina sidor.
Thomas
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
5 -> 6
n/a -> 4 (på en månad) n/a -> 3 n/a -> n/a Ganska nöjd... //N!cklas Edit: FF Googlebar visade fel värden... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Hmm... att tv.nu "bara" har pr5 är rätt mystiskt. Jag tror nog att google medvetet håller på med något för att minska betydelsen av pagerank som värdemätare.
Tv.nu måste ju ha massa bra inlänkar? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
5>5
0>4 0>0 5>0 5>5 5>5 0>2 3>3 Är väl inte helt missnöjd men kunde ha gått bättre ;) //Björn |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
5>5
3>3 2>2 inte haft några ökningar på jag vet inte hur länge..vet inte varför, har ändå ändrat riktigt mycket, vi ligger på topp 10 på i princip allting som är relevant för oss vid sökning på google...suck! nån som ahr mer förslag va man kan göra får gärna komma med förslag! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Äsch, fortfarande 6. Har varit uppe på 7 och vänt flera gånger, så jag trodde att kanske nu igen... Fast eftersom det inte verkar ha något större inflytande över i vilken ordning man listas i sökningarna bryr jag mig inte så mycket.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Uppe i 4 från 3
|