FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
edit: det ligger ju nåt på den domänen, så det lär ju dröja ett tag till inann den plockas ner... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
Mitt bidrag: danska +skämt Ligger två på det. ![]() (Alltid etta på bara "danska", förstås.)
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Sidan var uppe Dec 30, 2002 >> Oct 09, 2004 vad jag kan se..
Varför tog du ner den,, du hade ett par intressanta länkar som du kunde använda idag för lite gratis trafik.. / Tomas |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Medlem
|
Hummmm. Jag har alldrig i mitt liv blivit så mistänkligjord för att vara en skojare som när jag arbetade med Inkomster.net. Ungefär som om ordet inkomster och vad all dess innebörd betyder skulle vara fult och smutskastad. Det var väldigt svårt att få någon som helst framgång vid annonseringar och dyligt.
Tyvärr så förknippades jag med alla dessa pyramid-spel och skojare. Plus att sidan var mer ett hobbyprojekt Nu söker jag ett nytt projekt :-) Är det Tomas från Inkomster.nu :-) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Hej Ben
Nej, jag har inget att göra med inkomster.nu Var bara lite nyfiken på länkar samt hur siten har sett ut förr.. / Tomas |
||
![]() |
![]() |
Svara |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|