FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag skulle säga såhär: gör aldrig en sida helt och hållet för Google. Så lätt att det uppfattas som försök att fuska.. och det är aldrig bra.
Sitemap kan vara trevligt, men för besökarna i så fall, att få en översikt över en stor webbplats. Var inne på sidan och håller med om att den kan göras mycket bättre. Knappast tydligt vad som är underavdelningar till vad. Ett tips: i forumen, skriv i title-taggen vad just det forumet handlar om, istället för bara "Forum". Det betyder mycket. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Medlem
|
Arguspunktnu: Det jag mest är intresserad är att då samtliga sidor indexerade och indexerade på rätt sätt. Någon sa till mig då att en sitemap är ett måste. Särskilt då vår site består av 150 - 200 000 sidor. Något tips?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Medlem
|
Har man 200 000 sidor med många olika underkategorier låter det som en bra idé att ha en sitemap för besökarna. För att ge en snabb bild av hur webbplatsen struktureras och ser ut. Tipset: gör det tydligare i sitemappen vad som är huvudkategorier och underkategorier. Ur sökmotorsoptimeringssynpunkt kan jag inte tänka mig att det spelar någon roll.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag har en mycket fiffigt DHTML sitemap kod, kontakta mig om du vill ha den.
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|