FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Blocket vet om sidan. :P
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Guest
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Vad sa blocket då?
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Medlem
|
ITParadiset verkar konsumentvänligt och trevligt
Ibland förstår jag inte RIKTIGT pricerunners idé vid val av butiker att lista. Vi har t.ex fått veta i somras senast September är ni med I september senast oktober är ni med o.s.v... Om de inte vill att man konkurrerar med deras annonserande eller vad det är hmmm. Nåja! Trevlig dag! Nu blir det att hämta kaffe p.g.a upprördheten.. /Ändrat - Felstavning |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
|
Citat:
Med tanke på vilka som äger Blocket så är nog ett brev skickat med innehåll av typen " Ta genast bort sidan annars..." ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |||
|
||||
|
"Sidan kan inte visas" :lol:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |||
|
||||
Administratör
|
haha! den domänen var jag nära att regga, innan jag insåg hur marknaden för den branshen ser ut.
ännu roligare, Kod:
Microsoft OLE DB Provider for SQL Server error '80040e14' The log file for database 'blocket' is full. Back up the transaction log for the database to free up some log space. D:\CLIENTS\HAFTET.SE\WWWROOT\../scripts/default.asp, line 394 blocket =)
![]() |
![]() |
#20 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Jag fick följande fel när jag gick in: Microsoft OLE DB Provider for SQL Server error '80040e14' The log file for database 'blocket' is full. Back up the transaction log for the database to free up some log space. D:\CLIENTS\HAFTET.SE\WWWROOT\../scripts/default.asp, line 394 Låter som att han kallar databasen likadant, vad kan det vara mer än rippoff rätt av. /Zoran Ah, sorry, såg inte inlägget ovan innan jag kommenterade. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|