FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Då är det ju redan klart vilka som är duktiga på SEO? I övrigt tar det nog mer än 1 månad att erhålla en förstaplacering
![]()
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Varenda dag ringer det säljare som vill sälja SEO-tjänster och jag frågar alltid vilken plats dom har själva om man söker på t.ex sökmotoroptimering på google. Standardsvaret är att vi eftersom vi har kunder så lägger vi tid på deras optimeringar istället för vår egen sida.
![]() //Björn |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Gjorde ett litet test på ett par sökningar som jag tyckte var relevanta för SEO.
Jag tog med dom SEO-företag som jag kunde se bland topp tio. SEO (Enbart Svenska sidor) 1. Seologik 2. Migroup 7. SBBS Solutions AB 8. Netpionters 9. Jajja Sökmotorpositionering 1. Tjorndesign 2. Searchengine-optimization.nu 3. Migroup 5. Agentwebranking.com 7. Jajja 8. Apsis 9. Spinecom AB 10. Tomego Sökmotoroptimering 1. Tjorndesign 3. Migroup 5. Seologik 6. MWmedia 8. Apsis 10 Netpointers Sökmotoranalys 1. Relevanttraffic 2. Seologik 4. Seodesign 5. Tjorndesign 6. Actum 8. Payperclick.se 9. Premiumsearch.se 10. Webbyrå Actum Vad säger man, 1a plats till Tjörndesign/Seologik eller vad tycker ni? //Björn |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
Sorry men jag ger mig inte haha ![]()
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#17 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
![]() ...och så kan ni väl skjuta lite på tävlingen tills alla bloggspammare är ute ur bilden så fältet blir lite intressant B) |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
söktermen: Nigritude Ultramarine darkblue.com/seochallenge/ Den officiella tråden om tävlingen blev hela 52 sidor. Vinnaren delar med sig av sin erfarenhet: dashes.com/anil/2004/07/27/optimizing_sear |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|